کد خبر: ۸۵۵۶۸
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۵
سرپرست معاونت اعتبارات و بین الملل بانک مهر اقتصاد به همراه رئیس اداره امور شعب استان خراسان رضوی از شرکت داروسازی نصر بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک مهر اقتصاد استان خراسان رضوی، مجتبی جمشیدپور - سرپرست معاونت اعتبارات و بین الملل بانک – در این بازدید با تشریح خدمات و فعالیتهای بانک، بیان داشت: بانک مهر اقتصاد به عنوان یک مجموعه قوی مالی آماده ارائه خدمات و تسهیلات به کارگاه های بزرگ و کوچک کشور است و در راه گسترش و بسط تولید ملی در حد توان خود از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.
وی افزود: بانک مهر اقتصاد با کارشناسی و بررسی توان واحدهای تولیدی و نیازسنجی این واحدها در نظر دارد تسهیلات کلانی برای بهینه سازی خطوط تولید و افزایش کیفیت و حجم تولیدات کارخانجات و واحدهای صنعتی اختصاص دهد.
در ادامه، مدیر عامل شرکت داروسازی نصر با تشریح فعالیتهای این کارخانه، ابراز داشت: داروسازی نصر با 33000 مترمربع مساحت یكی از بزرگترین تولید كنندگان داروهای استریل تزریقی در ایران و منطقه خاورمیانه می‌باشد که با بهره‌گیری از 100 نفر نیروی متخصص و بكارگیری تجهیزات و امكانات بسیار مدرن با استانداردهای بالای بین‌المللی زیر نظر سازمان دامپزشكی فعالیت می‌كند و در حال حاضر با استفاده از تكنولوژی برتر در خطوط تولید قادر به تولید بیش از 50‌ هزار واحد داروی استریل تزریقی می‌باشد.
در این بازدید ایوب تابانی - رئیس اداره امور شعب استان خراسان رضوی - نیز با اعلام آمادگی برای پرداخت تسهیلات عنوان کرد: امیدواریم بتوانیم در سال جاری اعتبار مورد نیاز برای تولید را در اختیار شرکت دارو سازی نصر قرار دهیم.

نام:
ایمیل:
* نظر: