کد خبر: ۸۵۸۵۵
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۸
معاون وزیر راه و شهرسازی در حاشیه بازدید از نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب:
معاون معماري و شهرسازي وزارت راه و شهرسازی کشور با اشاره به اینکه زیرساختهای شهرآفتاب کاملا تکمیل است گفت: مجموعه شهرآفتاب آماده انتقال نمایشگاه ها است و این انتقال باید به زودی انجام شود.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی و اموربین الملل نمایشگاه شهرآفتاب، فرزانه صادق‌مالواجرد در بازدید از نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب با اشاره به اینکه تلاش بسیاری برای ساخت نمایشگاه شهرآفتاب صورت گرفته است، اظهار داشت: طبق بازدیدی که صورت گرفت مشخص شد زیرساختهای نمایشگاه تکمیل است و این شرایط آمادگی کامل برای انتقال نمایشگاه ها به این مجموعه را فراهم کرده است.
معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه نمایشگاه ها در داخل شهر بارهای بسیار مضاعفی بر تهران وارد می کند، گفت: زیرساختهای شهرآفتاب به گونه ای است که انتقال نمایشگاه ها می تواند به زودی انجام شود.
وی افزود: تمام تلاشمان این است که لایحه انتقال نمایشگاه ها تصویب هیات دولت را بگیرد و پس از آن راه حلهای قانونی آن انجام پذیرد.
مالواجرد با بیان این که مجموعه نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب تنها برای برگزاری نمایشگاه نیست، بیان کرد: با توجه به شرایط تهران به عنوان پایتخت کشور، شهرآفتاب می تواند به رشد و توسعه اقتصادی تهران کمک کند.
معاون وزیر با تاکید دوباره بر اینکه زیرساختهای نمایشگاه بین المللی کاملا تکمیل است، گفت: تقسیم رویدادهای اقتصادی و اجتماعی که در تهران برگزار می شود و انتقال آن به مراکزی مانند مجموعه نمایشگاه شهرآفتاب، فرصت تنفسی برای شهر تهران است.

نام:
ایمیل:
* نظر: