کد خبر: ۸۶۳۵۱
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۴
حجت اله مهدیان رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون به همراه جمعی از مدیران این بانک، طی سفر به اراک، از شرکت لبنیات کالبر و شرکت آونگان بازدید کرد.

مهدیان پس از بازدید از بخش‌های مختلف شرکت کالبر، در جمع مدیران این شرکت اظهار داشت: شرکت کالبر از واحدهای تولیدی بنام کشور است که با تولید محصولات باکیفیت، علاوه بر ایجاد اشتغال، در افزایش اعتبار صنعت لبنیات کشور سهیم بوده است.
وی در ادامه افزود: بانک توسعه تعاون ، محصولات و خدمات خود را برای ارائه به تعاونگران و کارآفرینان ساماندهی نموده است و از طریق تأمین مالی واحدهای تعاونی و تولیدی از تولید و اشتغال ملی حمایت می‌کند.
مهدیان با تأکید بر این نکته که باوجود نظام بانکی، همه واحد تولیدی کشور باید ظرفیت تولیدی را تقویت نمایند، ادامه داد: گروه تولیدی کالبر از گروه‌های بزرگ و موفق کشور است که علاوه بر اشتغال‌زایی، نام خود را به‌عنوان یک برند در کشور مطرح کرده است و بانک توسعه تعاون نیز اعلام آمادگی می‌کند تا با بررسی راه‌های همکاری، در آینده تعاملات متعددی بین دو مجموعه ایجاد شود.
همچنین مدیرعامل شرکت کالبر؛ از کارآفرینی و ایجاد اشتغال، تولید و عرضه محصولات باکیفیت ممتاز، توجه به‌سلامت و رضایت مشتری، نوآوری، قیمت عادلانه، تنوع سبد تولید، آموزش مستمر و مداوم نیروی انسانی برای تولید محصولی ایمن و محیط کاری پویا و توسعه سهم بازارهای داخلی و خارجی به‌عنوان مهم‌ترین اهداف و ارزش‌های این شرکت نام برد و همکاری با بانک توسعه تعاون را درزمینهٔ‌های گوناگون مثمر ثمر دانست. وی در جریان این بازدید گزارشی از تاریخچه شرکت، امکانات تولید، برنامه‌های توسعه‌ای و آتی این شرکت ارائه کرد.
مدیرعامل بانک توسعه تعاون همچنین در بازدید از شرکت آونگان گفت: فعالیت شرکت آونگان که با تکیه به سرمایه انسانی، تولید نبشی، تیر، تولیدات مونتاژ، گالوانیزه، تیرهای مشبک و مدور و برج‌های انتقال نیروی شهری و بین‌شهری را انجام می‌دهد ستودنی است. وی افزود: مدیران این مجموعه تولیدی که توانسته‌اند برای نیروهای ماهر، به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم شغل ایجاد کنند گام مهمی درراه اعتلای سطح تولید ملی برداشته‌اند.
وی بابیان این نکته که رابطه دوسویه با چنین مجموعه‌هایی برای بانک توسعه تعاون افتخار محسوب می‌شود، آمادگی کامل این بانک را برای ارائه خدمات تخصصی به این شرکت اعلام کرد.
مهدیان تصریح کرد: بانک توسعه تعاون این آمادگی را دارد که با توجه به مزیت‌های خود درزمینه محصولات بانکی و زیرساخت‌های الکترونیک، توسعه روابط دوسویه را با این شرکت گسترش دهد.
مدیرعامل گروه آونگان نیز در این جلسه، حضور مدیران ارشد بانک توسعه تعاون را در محل فعالیت‌های این گروه به فال نیک گرفت و آن را فتح بابی برای تقویت همکاری‌های فی‌مابین ارزیابی کرد.
گفتنی است در این دیدارها علی وفایی مدیر شعب استان مرکزی و حجت اله شمس رئیس اداره حوزه مدیریت بانک توسعه تعاون، مهدیان را همراهی کردند

نام:
ایمیل:
* نظر: