کد خبر: ۸۶۸۳۴
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۳
موج دوباره گرانی در بازار خودرو به راه افتاده است و امروز در بازار آزاد، قیمت برخی از خودرو‌های پر مخاطب ایرانی نسبت به دیروز با افزایش نسبی همراه است.

موج تازه گرانی در بازار خودرو + آخرین قیمت

موج دوباره گرانی در بازار خودرو به راه افتاده است و بر اساس معاملات انجام شده امروز ( ۱۳ آبان ۹۸) قیمت اکثر خودرو‌های پرفروش در بازار آزاد نسبت به دیروز با با افزایش نسبی همراه است .

طبق آخرین نرخ بازار خودرو، سمند ال ایکس ۸۰ میلیون تومان، سراتو ۲۸۴ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ اتوماتیک ۱۶۵ میلیون تومان، رنو تندر پلاس دنده‌ای ۱۳۷ میلیون تومان و رنو ساندرو اتوماتیک ۱۷۴ میلیون تومان بدون تغییر در نرخ معامله شدند.

پژ پارس و تیبا با افزایش یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومانی به ترتیب به مبلغ ۹۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و ۵۴ میلیون تومان خرید و فروش شدند.

پژو جی ال ایکس ۷۶ میلیون تومان، ساینا ۶۲ میلیون تومان و دنا پلاس توربو ۱۷۰ میلیون تومان به فروش رسیدند که این اعداد بیانگر افزایش یک میلیون تومانی است.

سایپا ۱۳۱ و دنا با کاهش میانگین ۸۰۰ هزار تومانی به ترتیب به مبلغ ۴۷ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان و ۱۰۹ میلیون تومان فروخته شدند؛ همچنین پژو ۲۰۶ تیپ ۲ (ساده) با کاهش ۳۰۰ هزار تومانی به نرخ ۸۰ میلیون تومان و پژو ۲۰۶ تیپ ۵ با کاهش ۶۰۰ هزار تومانی با مبلغ ۹۷ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان به فروش رسیدند.

رانا ال ایکس با افزایش ۳ میلیون تومانی به مبلغ ۸۳ میلیون تومان معامله شد.

سایپا ۱۳۲ و رنو تندر ۹۰ بدون تغییر در نرخ به ترتیب به قیمت ۴۷ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان و ۱۲۷ میلیون تومان خرید و فورش شدند.

شما می توانید جدیدترین قیمت های خودروهای پر متقاضی را در جدول ذیل مشاهده کنید:
قیمت روز خودروهای داخلی 
مدل خودرو قیمت (تومان)
سمند LX ۸۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو GLX ۷۶,۰۰۰,۰۰۰
پژو پارس ۹۷,۵۰۰,۰۰۰
پژو 206 تیپ 2 ۸۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو 206 تیپ 5 ۹۷,۸۰۰,۰۰۰
رنو تندر پلاس اتوماتیک ۱۶۵,۰۰۰,۰۰۰
سایپا 111 ۵۰,۷۰۰,۰۰۰
سایپا 131 ۴۷,۱۰۰,۰۰۰
 سایپا 132 ۴۷,۹۰۰,۰۰۰
سراتو  ۲۸۴,۰۰۰,۰۰۰
ساینا ۶۲,۰۰۰,۰۰۰
تیبا 2 ۵۹,۴۰۰,۰۰۰
تیبا ۵۴,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس توربو ۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
دنا ۱۰۹,۰۰۰,۰۰۰
پژو 207 اتوماتیک ۱۶۵,۰۰۰,۰۰۰
پژو صندوقدار ۹۶,۵۰۰,۰۰۰
رنو تندر پلاس دنده ای  ۱۳۷,۰۰۰,۰۰۰
رانا LX ۸۳,۰۰۰,۰۰۰
رنو تندر 90 ۱۲۷,۰۰۰,۰۰۰
رنو ساندرو اتوماتیک ۱۷۴,۰۰۰,۰۰۰

 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار