کد خبر: ۸۶۸۸۴
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۹
محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات کشور در واکنش به درخواست یکی از گیمرهای ایرانی، در استوری اینستاگرامش نوشت: «دوستان خوبم! پیام تون رو دیدم، خواستم سریع پیگیری بشه. واقعا این پینگ بازی ها برای گیمرهای ایرانی خوب نیست، همین هفته درستش می کنند.»

برترین‌ها: محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات کشور در واکنش به درخواست یکی از گیمرهای ایرانی، در استوری اینستاگرامش نوشت: «دوستان خوبم! پیام تون رو دیدم، خواستم سریع پیگیری بشه. واقعا این پینگ بازی ها برای گیمرهای ایرانی خوب نیست، همین هفته درستش می کنند.»

حالا با گذشت کمتر از پنج روز، وزیر جوان در استوری جدیدی مدعی شد کار کاهش پینگ انجام شده و به اندازه بسیار خوبی هم کم شده است. او نوشت:

خبر خوش برای گیمرها: کاهش چشمگیر پینگ

الوعده وفا، اینم از پینگ بازی ها، پینگ بازی ها حدودا از ۱۷۰ شد ۵۵

این حجم از کاهش پینگ بازی ها می تواند خبر خیلی خوبی برای گیمرهای ایرانی باشد، چرا که پینگ کمتر از ۶۰ اغلب مشکلات گیمرهای ایرانی را رفع می کند. هرچند معلوم نیست این موضوع دقیقا روی چه سرویس دهنده هایی، چه پلتفرم هایی، و برای اتصال به سرورهای چه مناطقی صحت خواهد داشت.

بدیهی است بهترین تجربه بازی های ویدیویی روی سرویس های پایدارتری مثل ADSL خواهد بود، اما باز هم در این مرحله نیاز به جزئیاتی وجود دارد که تکلیف گیمرها را مشخص کند.

برچسب ها: آذری جهرمی
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار