کد خبر: ۸۶۹۲۸
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۸
روز گذشته خبری در فضای مجازی دست به دست شد مبنی به تنبیه بدنی دانش آموز خوزستانی که واکنش‌های زیادی را در بر داشت.
صراط:

روز گذشته خبری در فضای مجازی دست به دست شد مبنی به تنبیه بدنی دانش آموز خوزستانی که واکنش‌های زیادی را در بر داشت.

به گزارش میزان در این اخبار بیان شده بود که یک کودک ۹ ساله توسط معلم زنگ ورزش خود تنبیه شده است.

ماجرا را از آموزش و پرورش خوزستان جویا شدیم که ابتدا در جواب تنبیه این دانش آموز را تائید کردند و در ادامه بابک نوری زاده، رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان خوزستان، در گفتگو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان، تنبیه بدنی دانش آموز کلاس ششم را توسط معلم مدرسه تائید کرد و گفت: تنبیه بدنی دانش آموزان به هیچ وجه پذیرفته نیست و خط قرمز ماست.

نوری زاده در ادامه بیان کرد: روز یکشنبه ۱۲ آبان ماه متاسفانه یکی از دانش آموزان مدرسه ابتدایی شهید آیت شکاره ۲ شهر کوت عبدالله شهرستان کارون مورد تنبیه بدنی توسط یکی از معلمین آن مدرسه قرار میگیرد. در همین راستا آموزش و پرورش کارون به محض اطلاع از موضوع پرونده معلم متخلف را به هیئت بدوی رسیدگی به تخلفات اداری ارجاع داد. این پرونده نیز خارج از نوبت در حال رسیدگی است.

اما بعد از گذشت چند ساعت عکسی دیگر منشر شد از معلم ورزشی که اعلام شده بود اقدام به تنبیه بدنی دانش آموز کرده البته با پیراهن خونی؟!

بار دیگر موضوع را آموزش و پرورش خوزستان جویا شدیم که نوری زاده در گفتگو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان، گفت: این موضوع کمی پیچیده شده است به این دلیل که این معلم تنبیه دانش آموز را تکذیب کرده و تنبیه این کودک توسط معلم ورزش تاکنون فقط ادعای والدین دانش آموز است و ثابت نشده است.

وی در ادامه بیان کرد: این معلم از والدین دانش آموز شکایت کرده است و ادعا کرده که آن‌ها به وی حمله کرده و او را مورد ضرب و شتم قرار داده اند به نحوی که سر این معلم هم اکنون ۱۵ بخیه خورده است.

نوری زاده در ادامه بیان کرد: معلم ادعا کرده که به دنبال عدم نوشتن تکالیف و حرکات غیر مضمون دانش آموز او را از کلاس بیرون کرده و بعد از این امر اولیا پس از مراجعه به معلم با ایشان بحث کرده و سپس چماق معلم را مورد ضرب و شتم قرار می‌دهند و معلم پس از خون ریزی شدیدی که از ناحیه سر داشته راهی بیمارستان شده و با انجام عمل سرپایی بخیه و پانسمان می‌شود.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان خوزستان در ادامه بیان کرد: ادعا‌هایی نیز شده مبنی بر اینکه خانواده دانش آموز پس از پرس جو از بقیه بچه‌ها از حال معلم مضروب با اطلاع می‌شوند و به جهت همپوشالی این ضربه ها، بچه خود را مورد ضرب و شتم قرار داده و عکس‌های ایشان را در رسانه‌ها انتشار می‌دهند.

وی در ادامه افزود: تاکنون صحبت‌های معلم و اولیا دانش آموز هیچ کدام تائید نشده و نه تنبیه بدنی دانش آموز را تائید می‌کنیم، چون مستنداتی نداریم و معلم تکذیب کرده و نه آسیب به معلم را و هر دو هم شاکی هستند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار