کد خبر: ۸۶۹۵۰
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۵
پدال نیوز- جانشین فرمانده ناجا گفت: برخورد با خودروهای تندرو حامل کالای ملوانی قاچاق (موسوم به شوتی) در دستور کار پلیس است.
به گزارش پدال نیوز به نقل ازتسنیم ،  سردار ایوب سلیمانی در سی و نهمین جلسه قرارگاه مرکزی مقابله با قاچاق کالا و ارز، با بیان اینکه مهمترین رویکرد نیروی انتظامی در امر مبارزه با قاچاق کالا و ارز، پیشگیری، پیش‌بینی و مبارزه است، اظهار کرد: با توجه به دستورالعملهای صادره از ستادکل نیروهای مسلح، در امر مقابله با قاچاق کالا و ارز باید از ظرفیت سایر نیروهای مسلح نیز بهره برد.
جانشین فرمانده ناجا، مبارزه با قاچاق کالا و ارز را مهمترین مأموریت پلیس امنیت اقتصادی اعلام و برتعامل و همکاری دیگر رده‌های ناجا با این پلیس تأکید کرد و گفت: برخورد با خودروهای تندرو حامل کالای ملوانی قاچاق (موسوم به شوتی) در دستور کار ناجا است.
 
وی تصریح کرد: پلیس امنیت اقتصادی در حوزه مبارزه با قاچاق کالا و ارز باید همچون گذشته بدون هیچ مماشاتی با هیچ نهاد و شخصی به تلاش و مبارزه جدی خود با این پدیده ادامه دهد.
 
این مقام انتظامی افزود: در هفت ماهه نخست امسال، این پلیس در کشفیات کالای قاچاق توفیقات خوبی به دست آورده که باید این روند ادامه داشته باشد.
 
سلیمانی بر تعامل و همکاری تنگاتنگ سایر نهادها برای مبارزه جدی‌تر با قاچاق کالا و ارز تأکید کرد.
 
 
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار