کد خبر: ۸۷۱۳۱
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۶
در جلسه کارگروه کاهش آلودگی هوا مقرر شد بلیت اتوبوس و مترو از فردا تا پایان هفته، نیم بها شود و در مقابل ۵۰ درصد هزینه عوارض ورود به طرح ترافیک افزایش یابد.
سرویس جامعه جوان آنلاین: جلسه کارگروه کاهش آلودگی هوا صبح امروز در استانداری تهران تشکیل شد.

محمد تقی‌زاده معاون عمرانی استانداری تهران درباره مصوبات جلسه کارگروه کاهش آلودگی هوا اظهار داشت: با توجه به افزایش آلاینده‌ها مقرر شد تا پایان هفته، زنگ ورزش مدارس اجرایی نشود.

تقی‌زاده اضافه کرد: در این جلسه مقرر شد بلیت اتوبوس و مترو از فردا تا پایان هفته، نیم بها شود و در مقابل ۵۰ درصد هزینه عوارض ورود به طرح ترافیک افزایش می‌یابد.

وی درباره دیگر مصوبات این جلسه اظهار داشت: از فردا شب محدودیت تردد کامیون‌ها را خواهیم داشت و از پلیس راهور هم تقاضا داریم که با خودرو‌های دودزا برخورد قانونی را داشته باشد تا شاهد کاهش آلودگی هوا باشیم.

تقی‌زاده بیان داشت: تعطیلی مدارس در صورت رسیدن به شاخص بیش از ۱۵۰ برای مهد‌های کودک و مدارس ابتدایی خواهد بود و براساس اعلام سازمان هواشناسی احتمالا به مرز هشدار نخواهیم رسید.

وی خاطرنشان کرد: فعالیت‌های معدنی کارخانجات و صنایع نیز در استان تهران باید محدود شود و محیط زیست نیز اقدامات لازم را در این خصوص انجام دهد.
برچسب ها: اتوبوس ، الودگی هوا
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار