کد خبر: ۸۷۱۷۴
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۷
زنگ بیمه توسط آقای خسروشاهی قائم مقام رییس کل بیمه مرکزی صبح امروز در مدرسه دخترانه سعادت منطقه 9 تهران نواخته شد.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین، پرویز خوش کلام خسروشاهی قائم مقام رییس کل بیمه مرکزی صبح امروز در دبستان دخترانه سعادت در منطقه ۹ تهران حضور یافته و زنگ بیمه را نواخت.
پرویز خوش کلام خسروشاهی در این مراسم با اشاره به این نکته که هدف از ایجاد زنگ بیمه، توسعه فرهنگ بیمه و افزایش ضریب نفوذ بیمه در کشور است، اظهار داشت: یکی از راه های گسترش فرهنگ بیمه، روش های مرسوم تبلیغات است ولی بیمه مرکزی تصمیم گرفته است تا فرهنگ بیمه را از طریق مدارس توسعه دهد تا دانش آموزان از همان بدو تحصیل با بیمه آشنا شوند.
وی با اشاره به این نکته که بخش بیمه در نشریات و کتب درسی هم گنجانده شده است، یادآور شد: خیلی از نشریات و کتب درسی با تیراژ میلیونی، هم اکنون فصلی را به بیمه اختصاص داده اند.
خسروشاهی با تاکید بر این نکته که ارتباط مستقیم با دانش آموزان در مدارس و آشناساختن آنان با بیمه فاز بعدی این اقدام بود، گفت: در این مراسم، بیمه برای دانش آموزان با زبان ساده و نمایش، توضیح داده می شود تا آنان نیز بیمه را به خانواده های خود معرفی کنند.
وی با بیان این نکته که امروز زنگ بیمه به صورت همزمان در مدارس مختلف در تهران و استان ها نواخته شد، یادآور شد: بیمه، سرمایه گذاری منابع خرد است که برای مشکلات آینده از آن استفاده می کنند و این موضوع برای توسعه اقتصادی کشور نیز مهم است.
به گفته قائم مقام بیمه مرکزی، هدف از زنگ بیمه این است که دانش آموزان سفیر بیمه در خانواده ها باشند و به اعضای خانواده توضیح دهند که بیمه محصول خوبی برای آینده است.
وی با تاکید بر این نکته که تمامی اثرات بیمه، مثبت است، اضافه کرد: بسیاری از کشورها به دلیل همین اثرات مثبت، همه را به خرید انواع بیمه نامه تشویق می کنند.
خسروشاهی اعلام کرد که همکاری و تعامل بین بیمه مرکزی و وزارت آموزش و پرورش به این موارد ختم نخواهد شد و در آینده نیز بدون سر و صدا، در موارد دیگر استمرار خواهد یافت.
وی با اشاره به این نکته که آموزش بیمه به دانش آموزان تاثیر سریع ندارد، افزود: این کار در درازمدت تاثیر تعیین کننده ای در افزایش ضریب نفوذ بیمه در کشور خواهد داشت.
قائم مقام بیمه مرکزی گفت: علاوه بر مدارس تهران که بیمه مرکزی زنگ بیمه را در آنها به صدا در آورد، شرکت های بیمه نیز در استان ها، نسبت به این کار اقدام کردند تا بدین ترتیب در این بخش، نقش خود را ایفا کرده باشند.
وی تاکید کرد: ارتباط مستقیم با دانش آموزان و تکرار موضوع بیمه در ذهن آنان می تواند تاثیر شگرفی در گسترش فرهنگ بیمه در کشور داشته باشد.
خسرو شاهی در این مراسم ضمن نواختن زنگ بیمه به دانش آموزان گفت: شما دانش آموزان سفیران بیمه در خانواده هستید.

 

نام:
ایمیل:
* نظر: