کد خبر: ۸۷۱۸۸
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۶
مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهرایران از پرداخت بیش از ۲ هزار میليارد تومان تسهيلات قرض الحسنه در حوزه اشتغال تا پايان سال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران، مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران در مصاحبه اختصاصي با خبرنگار خبرگزاري صدا و سيما، از پرداخت بيش از ۲ هزار ميليارد تومان تسهيلات قرض الحسنه در حوزه اشتغال تا پايان سال خبر داد.
دکتر مرتضی اکبری افزود: این تسهیلات در مناطق محروم و کم برخوردار کشور و به متقاضيان ايجاد شغل پرداخت خواهد شد.
وی به تسهیلات ارائه شده به طرح‌های بنیاد برکت اشاره کرد و گفت: سال گذشته براي ۱۸ هزار طرح بنياد برکت، تامين مالي صورت گرفت و تا کنون همه اين طرح‌ها تامين مالي شده است.
دکتر اکبری با بیان اینکه ۴۵۰ تا ۵۰۰ میليارد تومان از طريق بانک قرض الحسنه مهر ايران و مشاركت بنياد بركت به اين طرح‌ها اختصاص داده شده است، افزود: پيش بيني كرديم تا پايان سال براي ۴۰ هزار طرح جديد بنياد بركت، تامين مالي كنيم.
وی با اشاره به اینکه رویکرد بانک قرض الحسنه مهر ایران از معيشت محور به اشتغال محور تغييرکرده است گفت: اكنون با جديت بيشتري در بحث اشتغال ورود كرده ايم و با نهاد‌هايي مثل بنياد بركت، كميته امداد، بسيج سازندگي و وزارت كار همكاري داريم.

نام:
ایمیل:
* نظر: