کد خبر: ۸۷۱۹۷
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۰
نامزد جدید کیانو ریوز، الکسندرا گرنت یک هنرمند مشهور و علاقه‌مند به کار‌های خیر است

نامزد جدید کیانو ریوز، الکسندرا گرنت یک هنرمند مشهور و علاقه‌مند به کار‌های خیر است

دانستنی های جالب درباره نامزد جنجالی کیانو ریوز

نامزد جدید کیانو ریوز، الکسندرا گرنت یک هنرمند مشهور و علاقه‌مند به کار‌های خیر است. شاید کمتر کسی بداند که او به مدت یک دهه با کیانو آشنایی داشته. کیانو ۵۵ ساله و الکسندرا ۴۶ ساله روی فرش قرمز مراسم LACMA Art + Film که Gucci برگزار کرده بود عصر روز شنبه در لس آنجلس، دیده شدند.

الکسندرا زنی که با زیبایی معمولی توانسته قلب بازیگر معروف هالیوودی را برباید کیست؟

الکسندرا در ایالت اوهایو به دنیا آمده و از سال ۱۹۹۴ میلادی پس از فارغ التحصیلی از دانشکده سوارثمور و کسب مدرک تاریخ و هنر، در زمینه هنری فعالیت می‌کند.

این هنرمند در آثار هنری تجسمی و مجسمه‌هایی که خلق می‌کند و یا فیلم‌هایی که می‌سازد از زبان به عنوان منبع استفاده می‌کند. او در مکزیک، اسپانیا و فرانسه زندگی کرده است و با فرهنگ این کشور‌ها آشنایی دارد.

او با شرکت‌های صاحب نام در سراسر جهان همکاری کرده از جمله موزه هنر لس آنجلس LACMA و گالری گرادیوا در پاریس و نمایشگاه هریس لیبرمن در نیویورک.

گرنت از استعداد هنری خود برای راه اندازی پروژه کمک خیریه Love در سال ۲۰۰۸ میلادی بهره برده، این پروژه برای تولید و فروش آثار هنری و صادرات آن به نفع هنرمندان و هنر‌های غیر انتفاعی بهره می‌برد.

کیانو و الکسندر در زمینه هنری و تألیف کتب تصویری در سال ۲۰۱۱ با هم دیدار کردند و نخستین دیدار آن‌ها نیز به سال ۲۰۰۹ میلادی باز می‌گردد.

کناب اول آن دو موفق بود، پس آن دو کتاب دوم خود به نام Shadows را در سال ۲۰۱۶ میلادی منتشر کردند، گرنت در گفتگو با دبلیو می‌گوید: ما می‌توانیم ساعت‌های طولانی را به گفتگو درباره موضوعات هنری سپری کنیم.



گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: tabnakbato.ir


نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار