کد خبر: ۸۷۲۳۶
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۴
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: جذب بازیکن جدید کار مشترک با باشگاه است.

به گزارش خبرنگار مهر، گابریل کالدرون سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در حاشیه تمرین صبح امروز دوشنبه این تیم در جمع خبرنگاران حاضر شد و شرایط این تیم را تشریح کرد.

کالدرون گفت: همه چیز خوب است و تمرینات را شروع کرده ایم. همیشه دوست دارم از بازیکنان جوان در تیم اصلی استفاده کنم. آنها کیفیت دارند و در آینده تجربه کسب می کنند.

وی درباره محرومیتش از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: باشگاه روز گذشته بیانیه داد و مصاحبه ام امروز منتشر شد. همه چیز گفته شده و حرف دیگری درباره این موضوع ندارم.

سرمربی پرسپولیس درباره مصاحبه روز گذشته اش که گفته بود بعضی از مربیان باوجود پرتاب صندلی محروم نشدند، یادآور شد: با کسی در این مورد صحبت نکردم.

کالدرون درباره نحوه جذب بازیکن جدید و معرفی گزینه ها از سوی باشگاه یادآور شد: این یک کار مشترک بین کادر فنی و باشگاه است. بازیکنی که با شرایط باشگاه همخوانی داشته باشد، با او وارد مذاکره می شویم. هنوز برای این موضوع زود است.

وی در پاسخ به سئوالی مبنی بر دعوت مهدی ترابی به تیم ملی فوتبال و عدم دعوت از شجاع خلیل زاده اظهار کرد: مربی تیم ملی تصمیم می گیرد چه بازیکنانی دعوت شوند. برای من بازیکنان پرسپولیس بهترین ها هستند. اگر دست من بود دوست داشتم همه آنها در تیم ملی باشند. ولی من مربی پرسپولیس هستم. مربی تیم ملی گزینه های زیادی دارد و او ملی پوشان را انتخاب می کند. خوشبختانه در ایران بازیکنان خوبی وجود دارد. 

وی گفت: منطقی است که تیم ملی هم به زمان برای کار و تمرین نیاز دارد. آنها 10 یا 12 روز زمان می خواهند و باید این زمان به آنها داده شود. وقفه در لیگ برای بعضی تیم ها خوب است و برای بعضی تیم ها خوب نیست. بعد از وقفه گذشته ما خوب نبودیم. سعی می کنیم وقتی وقفه تمام شود خوب بازی کنیم.

سرمربی پرسپولیس درباره جونیور مهاجم برزیلی این تیم تاکید کرد: جونیور هنوز عضوی از تیم است. باید ببینم او در تمرینات چطور کار می کند. استفاده از او بستگی به تمریناتش دارد. بازیکنی را رد نمی کنیم و همه را نگاه می کنیم. بازیکنی که بازی می کند نشان می دهد خوب بازی کرده است.

کالدرون درباره مشکلات مالی باشگاه پرسپولیس و اینکه برای خرید وسایل تمرین پول داده بود و عدم اعتصاب تیمش گفت: منتظر جواب باشگاه هستیم. بعد از 4 روز تعطیلی برگشتیم ولی متاسفانه زمین همان مشکلات قبلی را دارد. وقتی شرایط زمین خوب نیست، داخل آن شن می ریزند تا منافذ را پر کند و بعد زمین را صاف می کنند ولی ظاهرا حتی پول برای خرید شن نبوده و من نگرانم. شن چیز گرانی نیست. ما فقط یک زمین تمرین داریم و باید مراقبش باشیم و آنرا حفظ کنیم. این پروسه ای که به شما گفتم بخشی از مراحل نگهداری زمین است. امیدوارم زودتر مسائل مالی حل شود چون چند ماه است منتظر هستیم. بعضی از بازیکنان باید مطالباتشان از سال گذشته را دریافت کنند. وقتی هوا سرد می شود، شن برای زمین چیز مهمی است. می دانم مدیر باشگاه تلاش می کند مشکلات حل شود. 

ادامه دارد...

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار