کد خبر: ۸۷۳۴۸
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۵
آخرین قیمت انواع خودروهای داخلی در کارخانه و بازار
گزارش ها نشان می دهد در بازار امروز خرید و فروش محصولات ایران خوردو بازار با نوسان قیمتی در اکثر خودرو ها روبه‌رو شد. بر همین اساس پژو ۲۰۰۸ با افزایش ۲ میلیون تومانی، از ۳۲۹ میلیون تومان به ۳۳۱ میلیون تومان رسید. قیمت دانگ فانگ H۳۰ نیز با ۱۵۲ میلیون تومان معامله رسید.

کاهش خریداران واقعی و هجوم دلال ها به بازار خودرو

با وجود آنکه بازار خودرو مدتهاست با قهر مشتریان واقعی در رکود دست و پا می زند هجوم دلل ها دوباره سبب شده تا قیمت انواع محصولات سایپا و ایران خودرو نوسانانی روز به روز را تجربه کند و با افزایش اختلاف قیمت بازار و کارخانه برخی محصولات همچون پژو ۲۰۰۸ بازهم افزایش قیمت را تجربه کنند.

گزارش ها نشان می دهد در بازار امروز خرید و فروش محصولات ایران خوردو بازار با نوسان قیمتی در اکثر خودرو ها روبه‌رو شد. بر همین اساس پژو ۲۰۰۸ با  افزایش ۲ میلیون تومانی، از ۳۲۹ میلیون تومان به ۳۳۱ میلیون تومان رسید. قیمت دانگ فانگ H۳۰ نیز با ۱۵۲ میلیون تومان معامله رسید.

در جریان معاملات امروز بازار خودرو، دنا توربو با کاهش دو میلیون تومانی ۱۷۱ میلیون تومان،‌ پژو۲۰۶ (V۸) با کاهش نیم میلیون تومانی به ۱۰۲ میلیون و و۵۰۰ هزار تومان، پژو تیپ ۵ با کاهش یک میلیون تومانی ۱۰۴ میلیون تومان و ۲۰۷ دنده‌ای نیز با کاهش یک میلیون تومانی ۱۳۴ میلیون تومان خرید فروش می‌شود.

در چهارمین روز هفته در محصولات سایپا هم بازار مدتهاست با کاهش شدید مشتریان، تحت تاثیر افزایش قیمت ناشی از اعلام خبر توقف تولید پراید روبروست اما در شرایط کنونی به نظر می رسد افزایش قیمت ها دامنه رکود را تشدید نماید.

بر اساس آخرین گزارش ها پراید که تا مرز ۵۲ میلیون تومان پیشروی کرده بود، بالاخره کمی عقب نشست و هر دستگاه پراید به قیمت ۵۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان فایل شد.

هر دستگاه پراید امروز در بازار به قیمت ۵۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان فایل شد. با این حال این خودرو در بازار خریدار چندانی ندارد و فعالان بازار می گویند که پس از افزایش قیمت ها بازار خودرو با تشدید رکود مواجه شده است.

هر دستگاه پراید ۱۳۱ امروز در بازار به قیمت ۴۷ میلیون و صد هزار تومان فایل شده است. بهای هردستگاه پراید ۱۳۲ نیز ۴۸ میلیون و صد هزار تومان و قیمت سایپا ۱۵۱ نیز برابر با ۴۷ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان اعلام شده است.

به این ترتیب قیمت این خودروها با قیمت تحویل کارخانه فاصله ای قابل توجه را تجربه کرده و ناشی از واسطه گری و دلال بازی در بازار است.

قیمت خودروهای ایران خودرو و سایپا در بازار امروز ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ به شرح زیر است:

ردیف

نوع خودرو

قیمت خودرو کارخانه

قیمت خودرو بازار

۱

قیمت سمند ال ایکس

۶۶،۷۷۰،۰۰۰

۸۰،۶۰۰،۰۰۰

۲

قیمت سمند EF۷

۶۹،۷۷۳،۰۰۰

۹۴،۶۰۰،۰۰۰

۳

قیمت دنا

حاشیه بازار

۱۱۴،۰۰۰،۰۰۰

۴

قیمت پژو ۴۰۵

۶۳،۱۵۸،۰۰۰

۷۶،۵۰۰،۰۰۰

۵

قیمت رانا 

۶۷،۲۰۰،۰۰۰

۸۵،۰۰۰،۰۰۰

۶

قیمت پژو SLX

۶۷،۸۸۸،۰۰۰

۸۹،۵۰۰،۰۰۰

۷

قیمت دانگ فنگ H۳۰

۷۶،۵۰۰،۰۰۰

۱۵۲،۰۰۰،۰۰۰

۸

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲(فول)

۶۷،۲۸۳،۰۰۰

۸۶،۰۰۰،۰۰۰

۹

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۵(فول)

۸۳،۶۹۰،۰۰۰

۱۰۳،۵۰۰،۰۰۰

۱۰

قیمت پژو ۲۰۶  صندوقدار (فول)

۸۰،۳۰۳،۰۰۰

۱۰۲،۶۰۰،۰۰۰

۱۱

قیمت دنا پلاس توربو

توقف فروش

۱۷۱،۳۰۰،۰۰۰

۱۲

قیمت پژو ۲۰۷ دنده‌ای

۹۶،۷۳۰،۰۰۰

۱۳۵،۰۰۰،۰۰۰

۱۳

قیمت پژو ۲۰۷ اتوماتیک(بارینگ)

حاشیه بازار

۱۷۰،۰۰۰،۰۰۰

۱۴

قیمت پژو۲۰۰۸

۱۱۴،۹۹۴،۰۰۰

۳۳۱،۰۰۰،۰۰۰

۱۵

قیمت پژو پارس

۷۸،۳۳۸،۰۰۰

۱۰۰،۰۰۰،۰۰۰

۱۶

قیمت پژو ۴۰۵ دوگانه سوز

۶۵،۵۷۸،۰۰۰

 ۸۱،۸۰۰،۰۰۰

پراید

 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار