کد خبر: ۸۷۳۹۳
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۷
در راستای ایجاد شرایط مناسب جهت جذب منابع شعب و ارتقای انگیزه کارکنان بانک حکمت ایرانیان(وابسته به بانک سپه) عصر سه شنبه چهاردهم آبان ماه سال جاری همایش روسای شعب منطقه مرکز با حضور دکتر اخلاقی رئیس هیئت مدیره، دکتر جلالی مدیرعامل، اسمعیلی نایب رییس هیئت مدیره، معاونان، مدیران ستادی و روسای شعب منطقه مرکز بانک حکمت ایرانیان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک حکمت ایرانیان، در ابتدای این جلسه جلیل بی نظیر معاون امور بانکی به ارائه گزارشی در خصوص عملکرد 7 ماهه شعب منطقه مرکز پرداخت و درصد سود و زیان، میزان منابع با توجه به سرانه شعب، تعداد ضمانت نامه های صادره شعب و ... را برشمرد.
بر اساس این گزارش دکتر اخلاقی رئیس هیئت مدیره به بیان اهمیت نقش هریک از رؤسای شعب بانک حکمت ایرانیان در تحقق اهداف عالیه بانک پرداخت. رئیس هیات مدیره بانک حکمت ایرانیان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به موضوع ادغام بانک حکمت ایرانیان در بانک سپه خاطرنشان کرد: شعب باید به دور از حاشیه و با برنامه ریزی، اهداف سپرده ای خود را محقق سازند و تا پایان فرآیند ادغام از هیچ کوششی در خدمت رسانی به مشتریان و جذب منابع جدید فروگذار نکنند. وی همچنین نقش آموزش را در پیشرفت و اعتلای نیروی انسانی کلیدی دانست.
دکتر سید علی جلالی مدیرعامل بانک حکمت ایرانیان در ادامه ضمن روحیه بخشی به کارکنان و ایجاد فضای اطمینان در خصوص وضعیت نیروی انسانی و تاکید بر حفظ حقوق و بهبود معیشت کارکنان بانک حکمت ایرانیان، روسای شعب را به جذب منابع و ارائه انواع خدمات بانکی با رعایت بهداشت اعتباری فراخواند.
دکتر جلالی تصریح کرد: جذب منابع تا پایان آذرماه با توجه به ظرفیت بالای نیروی انسانی جوان و نخبه بانک، جزو اولویت ها می باشد که انشالله به یاری رؤسای شعب منطقه محقق خواهد شد.
وی در قسمت دیگری از سخنان خود یادآور شد: هیئت مدیره محترم بانک هیچگونه محدودیتی برای فعالیت همکاران وضع نکرده است و تفویض اختیار به همکاران را جزو الویت های کاری خود می داند، لذا در همین راستا اختیارات لازم را به شعب در خصوص اعطای تسهیلات و جذب سپرده اعطا خواهد نمود، بنابراین شعب نیز باید متقابلا در کاهش هزینه ها کوشا باشند. وی تحقق تنها 12 درصد هدف سال 1398 را برای شعب غیر قابل قبول دانست و رهنمودهای لازم را برای رسیدن به اهداف عالی بانک بیان داشت.
اسمعیلی نایب رئیس هیئت مدیره بانک حکمت ایرانیان نیز به عنوان آخرین سخنران این مراسم به بیان نکاتی در خصوص وصول مطالبات پرداخت.
شایان ذکر است مدیرعامل و هیئت مدیره بانک حکمت ایرانیان نیز پس از پایان این نشست، با معاونان و مدیران ستادی نیز نشست صمیمانه ای را برگزار کردند و رئیس هیئت مدیره نیز بر نقش کلیدی مدیران ستادی در به ثمر رساندن اهداف کلان بانک تاکید کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر: