کد خبر: ۸۷۴۷۲
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۵

مسعود یوسفی

روزنامه نگار

به تازگی ویدئویی از یک نفر از همرزمان سردار حاج قاسم سلیمانی در فضای مجازی منتشر شده است که به خوبی نشان دهنده روح بزرگ و همت بلند این فرزند برومند اسلام و ایران است. در این ویدئو، سردار اسرافیل کریمیان یا همان همرزم حاج قاسم سلیمانی به ذکر خاطره ای از این...... سردار محبوب و مردمی می پردازد و می گوید: « در یکی از آشوب های دهه هفتاد که نیروی قدس سپاه وارد عمل شده بود، ما یک عده آشوبگر را دستگیر کردیم که یک دفعه سردار سلیمانی از راه رسید و پرسید این ها کی هستند؟ گفتیم آشوبگرند، سردار سلیمانی هم خیلی راحت و ریلکس گفتند رهایشان کنید بگذارید بروند، گفتیم این ها آشوبگر هستند، پاسخ داد این ها بچه های ما هستند، ملت، ملت که می گوییم همین ها هستند و یک نفر از آن ها راهم بوسید، ما هم گذاشتیم که بروند».

این ویدئو به خوبی گویای این نکته است که چرا حاج قاسم سلیمانی در چشم دوست و دشمن عزیز است و بیخود نیست که همه جا از او به نیکی یاد می شود و می رساند که این رزمنده نام آور عرصه های نبرد دیروز و امروز ، تجسم عینی عبارت شریفه : « اشداء علی الکفار و رحماء بینهم» است و باز می رساند که در عین مامور بودن می توان معذور هم نبود وازاختیارات خود برای به دست آوردن دل یک هموطن به خوبی و با رافت اسلامی استفاده کرد و در برخورد با مردم، خودی و غیر خودی قائل نبود و همه را به یک چشم دید.

بدون شک آن ها که در آن روز و آن ساعت با برخورد انسانی و صمیمی سردار حاج قاسم سلیمانی مواجه شدند، هیچ وقت این نیک اندیشی و خیرخواهی او را از یاد نخواهند برد.

آخ! که ایران امروز چقدر به وجود حاج قاسم ها احتیاج دارد. خدا امثالش را زیاد کند وچشم بد را از او به دور باد، آمین!

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار