کد خبر: ۸۷۵۳۹
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۴
ملی پوش سابق کشورمان گفت: عراق تیم بسیار خوبی است و می‌تواند برای تیم ملی ایران دردسر ایجاد کند.

خبرگزاری مهر: تیم ملی فوتبال ایران بعد از دو پیروزی و یک شکست در چارچوب مسابقات مقدماتی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، در چهارمین دیدار خود در اردن به مصاف تیم فوتبال عراق می‌رود. دیداری که به زعم بسیاری از کارشناسان سخت ترین و مهم ترین دیدار ملی پوشان ما در این گروه است.

رحمان رضایی در خصوص این بازی اظهار داشت: نگاهی به لیست بازیکنان عراق می‌گوید این تیم از نظر کیفی در سطح بالایی قرار دارد و اصلی ترین و خطرناک ترین حریف ما در این گروه است. اصلا به اعتقاد من هیچ تیمی در غرب آسیا به اندازه عراق برای ما خطرناک نیست.

وی افزود: بازیکنان عراقی هم قدرتی هستند و هم در عین حال از تکنیک بالایی بهره می‌برند و ضریب هوشی آنها هم خوب است. به خاطر همین است که در سالهای اخیر فوتبال ملی ما مقابل این تیم دچار دردسر می‌شود.

مدافع پیشین تیم ملی ایران تصریح کرد: البته باید گفت تیم ایران از هر نظر نسبت به عراق برتر است و ما باید از این برتری نهایت استفاده را ببریم. لحظه‌ای غفلت از تیم عراق می‌تواند برای ما گران تمام شود.

رضایی خاطرنشان ساخت: نقش بازیکنان خط دفاعی ما در این بازی بسیار حساس است چون عراقی‌ها مهاجمان خطرناکی دارند که از کوچکترین موقعیتها می‌توانند بهترین استفاده‌ها را ببرند. اگر از عراق گل بخوریم گل زدن به این تیم سخت می‌شود. اما اگر به آنها گل بزنیم زمینه گل‌های بعدی هم ایجاد می‌شود چون شکست در این بازی به هیچ وجه به درد عراق نمی‌خورد.

ملی پوش سابق کشورمان افزود: باید در این بازی تنها و تنها به فکر پیروزی باشیم چون هیچ نتیجه‌ای به جز این به درد ما نمی‌خورد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار