کد خبر: ۸۷۵۹۹
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۱

 به گزارش خبرنگار همشهری آنلاین تیم ملی فوتبال ایران در مصاف با عراق در حالی که اکثر تماشاگران حاضر در ورزشگه را عراقی‌ها تشکیل می دادند با علیرضا بیرانوند، رامین رضاییان، میلاد محمدی، احمد نوراللهی، مسعود شجاعی، مرتضی پورعلی گنجی، محمدحسین کنعانی زادگان، امید ابراهیمی، مهدی طارمی، سردار آزمون و محمد محبی به مصاف حریف رفت. در این بازی تیم ملی کشورمان در دقیقه ۱۱ غافلگیر شد  ضربه محکم عدنان  محمد با مهار بیرانوند توام شد اما در ادامه امید ابراهیمی نتوانتست توپ را از محوطه حریمه دور کند تا مهند علی با شلیک پای چپ  گل اول میزبان را به ثمر برساند. ایران بعد از دریافت این گل با خونسردی به بازی ادامه داد و موفق شد در دقیقه ۲۱ روی حرکت زیبای احمد نورالهی به گل برسد. پایه گذار این گل محبی جوان بود که از روی خط کرنر توپ را برای هافبک تیم ملی فرستاد و او بعد از تصاحب آن با شلیک پای راست گل ارزشمند تیم ملی را به ثمر رساند.

ایران در نیمه اول دو موقعیت گلزنی را روی ضربه سر و کاشته زیبای رامین رضائیان از دست داد.اولین حادثه مهم در نیمه دوم دردقیقه ۵۲ رخ داد جایی که میلاد محمدی مصدوم شد و جای خود را به محمد نادری داد.  در دقیقه ۵۵ ضربه سر پور علی گنجی روی ارسال مسعود شجاعی از بالای دروازه عراق به بیرون رفت. مهند علی دردقیقه ۵۹ قصد فریب داور را در محوطه جریمه ایران را داشت اما داور به این حرکت او توجهی نکرد.

 دردقیقه ۷۹ ارسال بلند بشار رسن از روی ضربه آزاد میانه زمین و شوت علی عدنان به تور پشت دروازه ایران برخورد کرد و راهی اوت شد.

مهمترین حادثه این نیمه روی خطای کاپیتان مسعود شجاعی رخ داد که پای خود را بیش از حد مجاز برای دریافت توپ مقابل امجد عطوان  بالا آورد و همین امر باعث شد تا کارت زرد  دوم را از دریافت کند و در دقیقه ۸۰ ایران ۱۰ نفر شود.

دردقیقه ۸۶ محبی جوان باز هم حرکت سریعی از سمت راست زمین انجام داد و قصد داشت این بار با شوت محکم زمینی شانس خود را برای گلزنی امتحان کند که ضربه او را جلال حسن مهار کرد

در دقیقه ۹۱ ضربه کرنر امجد عطوان با ضربه سر علا عباس درون دروازه بیرانوند ایران جای گرفت تا دومین شکست متوالی تیم ملیدر این دوره از بازی ها رقم بخورد.

در حال حاضر عراق با ۱۰ امتیاز در این گروه در صدر قرار دارد و تیم بحرین با ۸امتیاز در جایگاه دوم قرارداردو ایران با ۶ امتیاز سوم است

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار