کد خبر: ۸۷۶۷۲
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۳
این روزها اگر به دنبال خرید خودرو رفته باشید متوجه می شوید که بازار با افزایش قیمت مواجه شده که گفته می شود علت این موضوع نیز کمبود عرضه خودرو است. البته بخشی از این ماجرا به تعطیلات انتهای ماه صفر و ابتدای ربیع الاول مربوط می‌شود.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ در حال حاضر پراید در مدل ۱۱۱ (هاچ بک) قیمتی برابر با ۵۱ میلیون و ۵۰۰هزار تومان دارد که در مقایسه با هفته گذشته افزایش یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی را نشان می‌دهد. امید میرود با حذف این خودرو از خط تولید قیمت آن عقب گرد کند.

 

قیمت پژو ۲۰۶ پس از نوسانی که این هفته داشته، به ۸۶ میلیون تومان رسیده است. همچنین تیپ ۵ این خودرو نیز در حال حاضر ۹۵ میلیون تومان قیمت دارد و این یعنی نسبت به هفته گذشته افزایش قیمت داشته است.

تیبا و ساینا نیز در هفته جاری و نسبت به هفته گذشته نوسان قیمت را تجربه کرده‌ان. تیبا در حال حاضر ۵۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قیمت دارد که نسبت به هفته گذشته یک میلیون تومان افزایش قیمت را تجربه کرده است. ساینا نیز در حال حاضر ۶۱میلیون تومان قیمت دارد که این موضوع نشان می‌دهد خودروی موردنظر نسبت به هفته گذشته روندی کاهشی داشته است.

دنای معمولی در حال حاضر قیمتی برابر با ۱۱۱ میلیون تومان دارد که نشان می‌دهد روند افزایشی قیمت این محصول طی روزهای ابتدایی هفته جاری ادامه داشته است. سمند در مدل EF۷ نیز که این هفته با افزایش قیمت مواجه بوده، در حال حاضر با ۹۲ میلیون تومان قابل خرید است. اما پژو ۴۰۵ در مدل SLX نیز با توجه به افزایش قیمتی که داشته، در حال حاضر ۹۰ میلیون تومان قیمت دارد، بنابراین نسبت به هفته گذشته روندی صعودی را طی کرده است.

در بین دیگر خودروهای داخلی، رانا محصولی ۸۳ میلیون تومانی به‌شمار می‌رود که نسبت به هفته گذشته ۲ میلیون تومان افزایش قیمت را نشان می‌دهد. سراتو نیز که دیگر مونتاژ نمی‌شود، ۲۹۶ میلیون تومان قیمت دارد و پژو ۲۰۰۸ نیز ۳۳۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد. همچنین چانگان نیز در حال حاضر با قیمتی برابر با ۱۸۳میلیون تومان به فروش می‌رود و ساندرو استپ‌وی هم خودرویی ۱۸۷ میلیون تومانی است. در نهایت اما پژو ۲۰۷ اتومات نیز با توجه به افزایش قیمتی که داشته، در حال حاضر ۱۷۲میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار