کد خبر: ۸۷۷۴۸
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۰

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، به دنبال اصلاح قیمت بنزین و افزایش نرخ آن دولت طرحی را تحت عنوان طرح حمایت معیشتی برای جبران افزایش قیمت بنزین به مرحله اجرا درخواهد آورد که حدود ۱۹ میلیون خانوار را هدف قرار داده است.

آنچه که سازمان برنامه و بودجه پیش‌تر اعلام کرد، نشان داد که منابع ناشی از افزایش قیمت بنزین را به صورت نقدی به حساب خانوارهای هدف واریز خواهد کرد.

اما اخیرا برخی خبرها از این حکایت داشت که کمک‌های دولت به صورت کالایی بوده و کارت خرید در اختیار خانوارها قرار خواهد گرفت که هر ماه شارژ می‌شود، اما پیگیری ایسنا از سازمان برنامه و بودجه با این توضیح همراه شد که به هیچ عنوان اینگونه نیست و کمک حمایتی به صورت ۱۰۰ درصد نقدی انجام می‌شود.

اما مبلغ واریزی در طرح حمایتی دولت برای خانوارهای تک نفره ۵۵ هزار تومان، دو نفره ۱۰۳ هزار تومان، سه نفره ۱۳۸ هزار تومان، چهار نفره ۱۷۲ هزار تومان و پنج نفره و بیشتر ۲۰۵ هزار تومان است که تا حدود ۱۰ روز دیگر واریز آن آغاز می‌شود.

این کمک حمایتی قرار است در همان حسابی که در هر ماه برای خانوارها یارانه واریز می‌شود پرداخت شود و البته همراه با واریز یارانه نقدی نیست.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار