کد خبر: ۸۷۷۶۱
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۴
همزمان در سراسر کشور مراسم «زنگ بیمه» از سوی شرکت بیمه حکمت در یکی از مدارس شهر ارومیه به منظور توسعه فرهنگ بیمه و آشنایی دانش آموزان با خدمات بیمه ای برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بیمه حکمت، بر این اساس حضور شرکت‌های بیمه‌ای در مدارس سراسر کشور برای انتقال مفاهیم بیمه‌ای به کودکان به عنوان مهم‌ترین برنامه بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران است که در پایتخت و سایر استان‌ها در نوزدهم آبان‌ماه سال جاری برگزار گردید.
در این میان بیمه حکمت ماموریت داشت که زنگ بیمه را در شهر ارومیه به اجرا درآورد و در این راستا مراسم مذکور با حضور کارشناسان این بیمه برگزار و موارد قابل انتقال به دانش آموزان مطابق بر ابلاغیه بیمه مرکزی برای دانش آموزان مدرسه حضرت معصومه(س) ارومیه تبیین شد.
گفتنی است، در مراسم «زنگ بیمه» شهر ارومیه ارایه نمایش بیمه‌ای، اهدا هدایا به دانش آموزان و برگزاری مسابقه بیمه‌ای به عنوان مهم‌ترین فعالیت‌های این برنامه انجام گردید و کارشناسان بیمه ای با زبان ساده و کودکانه، مفاهیم بیمه‌ای را به دانش آموزان عزیز انتقال نمودند.
بر پایه این گزارش، مراسم مذکور که ابتکار خلاقانه بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران است، در وهله نخست مدارس ابتدایی را مورد هدف قرار داده است و به مرور دانش آموزان میهن اسلامی با مفاهیم بیمه آشنا خواهند شد.
خانواده بیمه حکمت به عنوان یکی از اعضای خانواده‌ی بزرگ صنعت بیمه کشور در تلاش است با اجرای اینگونه برنامه‌ها، مفاهیم بیمه‌ای از جمله مقوله مهم بیمه زندگی را برای نسل‌های آینده ساز کشور تبیین نماید و در ترویج فرهنگ استفاده از محصولات و خدمات بیمه‌ای پیشرو باشد تا با یک استراتژیک هدف دار بتواندضریب نفوذ بیمه را در کشور ارتقا دهد.

نام:
ایمیل:
* نظر: