کد خبر: ۸۷۷۶۲
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۵
قائم مقام مدیرعامل بیمه دانا، نیروی انسانی را یکی از مهم‌ترین ارکان اساسی و ضرورت های وجودی پدافند غیرعامل عنوان کرد.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بیمه دانا، حسین حسینی طی سخنانی در همایش آموزشی پدافند غیرعامل که در سالن اجتماعات ساختمان سعدی این شرکت برگزار شد، با اشاره به اینکه کارکردهای پدافند غیرعامل عمدتاً بر مباحث غیر نظامی استوار است، اظهار داشت: پدافند غیرعامل به معنای کاهش آسیب‌پذیری در هنگام بحران، بدون استفاده از اقدامات نظامی و صرفاً با بهره‌گیری از فعالیت‌های غیر نظامی، فنی و مدیریتی است.
وی گفت: در پدافند غیرعامل، تمام نهادها، نیروها، سازمان‌ها و حتی مردم عادی می‌توانند نقش موثری ایفا کنند. با توجه به این مهم، و تاکید دکتر کاردگر، نایب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل مبنی بر توجه بیشتر به این مقوله، ما نیز تلاش کردیم امکانات سخت افزاری و نرم افزاری لازم برای کاهش آسیب‌پذیری در شرایط بحرانی و غیرقابل پیش‌بینی را انجام دهیم.
قائم مقام مدیرعامل بیمه دانا، جایگاه نیروی انسانی را در مقوله پدافند غیرعامل بسیار مهم و تعیین‌کننده خواند و با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در باره ضرورت وجودی این سازمان افزود: بکارگیری تمهیدات و ملاحظات پدافند غیرعامل علاوه بر کاهش شدید هزینه‌ها، کارآیی دفاعی طرح‌ها، اهداف و پروژه‌ها را در زمان تهاجم احتمالی دشمن افزایش خواهد داد.
حسینی با قدردانی از اقدامات انجام شده توسط کمیته پدافند غیر عامل شرکت گفت: سازمان‌های دولتی و خصوصی به ویژه شرکت‌های بیمه با توجه به خطرات زیست محیطی، تحریم‌های اقتصادی و تهدیدات فرامرزی شایسته است ضمن بررسی وضعیت اقتصادی و تجهیزات و امکانات موجود، ضریب امنیتی سیستم‌های خود را ارتقا داده و آموزش‌های خاص و همگانی لازم در این خصوص را به کارکنان خود ارائه دهند.
وی با اشاره به لزوم دسترسی به اطلاعات و داده های اطلاعاتی در زمینه پدافند غیرعامل، شناسایی دقیق تهدیدات و نقاط آسیب‌پذیر و روش‌های مقابله با آن را یک ضرورت دانست و ابراز امیدواری کرد: با تمهیدات اندیشیده شده در بیمه دانا و با توجه به اقدامات صورت گرفته در حوزه نرم افزاری و سخت افزاری، در شرایط غیرقابل پیش‌بینی و بحران، آسیب‌پذیری احتمالی به حداقل ممکن کاهش یابد.
بر اساس این گزارش، قائم مقام مدیرعامل بیمه دانا در بخش پایانی اظهارات خود با اشاره به فواید و مزایای طرح مهردانا، یک بار دیگر با تشریح کارکردها و فواید آن ابراز امیدواری کرد: شبکه فروش به بهترین شکل ممکن از بستر و قابلیت‌های ایجاد شده ناشی از این طرح، برای افزایش پرتفوی و رشد فروش بهره لازم را ببرند.

نام:
ایمیل:
* نظر: