کد خبر: ۸۷۷۶۳
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۶
دومین همایش فصلی سال جاری مدیران شرکت بیمه دی با حضور مدیر عامل، معاونین، مدیران ستاد و شعب این شرکت در ساختمان ستادی بیمه دی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی شرکت بیمه دی؛ محمدرضا کشاورز مدیرعامل این شرکت با اظهار امیدواری از تحقق بودجه پیش بینی شده تا پایان سال جاری از برنامه ریزی برای تعدیل مثبت این بودجه خبر داد.
وی افزود: تعداد زیادی از شعب بیش از بودجه پیش بینی شده خود فروش داشته‌اند که این نشان دهنده ظرفیت بالای شرکت برای کسب سود و سهم بیشتری از بازار است .
محمدرضا کشاورز با تأکید بر کلید واژه «خستگی ناپذیری» و پیگیری و پایش مستمر فرآیندها، اقدام هدفمند و با برنامه را عامل تعالی و رشد سازمان دانست و تحقق اهداف ترسیم شده شرکت را از دستاوردهای توجه به این امر بر شمرد .
مدیر عامل بیمه دی این شرکت را در شرایط مطلوب توصیف و تصریح کرد: اقدامات زیر ساختی خوبی در شرکت انجام شده است، به طوری که در حال حاضر صورت های مالی شش ماهه نخست سال جاری حاکی از این است که نسبت به دوره مشابه سال قبل ۳ برابر سود بیشتر در سبد پرتفوی شرکت قرار گرفته است که این موفقیت با همکاری همه اجزای شرکت به دست آمده است .
وی بیان کرد: طبق آمار رسمی بیمه مرکزی کفایت ذخایر بیمه دی صفر است که معنی آن عدم کسری ذخیره در این شرکت است و این افتخاری است که باید با تلاش جدی و عملکرد مطلوب ادامه یابد.
کشاورز با اشاره به حوزه های سرمایه گذاری، ریسک و حسابرسی اظهار کرد: تصمیم گیری ها و اقدامات مهمی توسط تیم های حرفه ای در کمیته های تخصصی مربوط به این حوزه ها در دستور کار قرار گرفته است.
وی عنوان کرد: کانال اصلی ارتباط با مشتری، شبکه فروش است که با برنامه ریزی دقیق سعی بر توسعه کمی و کیفی آن داریم که این مهم در راستای کسب حداکثری رضایت مشتریان در سیاست های اقتصادی شرکت قرار دارد.
گفتنی است در پایان این همایش با اهدای لوح از شعب برتر تقدیر شد.

 

نام:
ایمیل:
* نظر: