کد خبر: ۸۷۷۹۱
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۶
تعدادی از افراد در شهرهای مختلف کشور در اعتراض به اصلاح قیمت بنزین تجمعاتی برگزار کردند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، برخی افراد در شهرهای مختلف کشور تجمعاتی برگزار کردند که البته در بسیاری از موارد با حضور پلیس و گفتگو با معترضان، این تجمعات پایان یافت و در برخی موارد با دخالت افراد مشکوک، به اموال عمومی، خودروهای شخصی و مغازه ها آسیب های جدی وارد شد.

* گزارش خبرنگار برنا از تبریز حاکی است عده ای افراد صبح امروز در یک منطقه از شهر تجمع کردند که با حضور پلیس، متفرق شدند. بعد از ظهر هم در یکی از میادین مرکزی تبریز تجمعی صورت گرفت که با گذشت یک ساعت، این تجمع نیز خاتمه یافت.

* گزارش خبرنگار برنا از ارومیه حکایت از این دارد که تعدادی از مردم در یکی از خیابان های این شهر تجمع کردند و پس از سردادن شعارهایی به تجمع خود خاتمه دادند.

* گزارش خبرنگار برنا از رشت حکایت از این دارد که عده ای از مردم در یکی از میادین این شهر تجمع کردند، برخی افراد قصد سواستفاده از این تجمع را داشتند که با حضور به موقع پلیس متفرق شدند.

* گزارش خبرنگار برنا از اصفهان هم حاکی است که تجمعی در یکی از خیابان های این شهر برگزار شد.

* خبرنگار برنا از سنندج هم گزارش داد که تجمعی در این شهر برگزار شد و عده ای از مردم به اصلاح قیمت بنزین اعتراض کردند.

* خبرنگاران برنا از خوزستان گزارش دادند که در برخی شهرهای این استان همچون اهواز، آبادان، بندر امام، ماهشهر، اندیمشک، خرمشهر و امیدیه تجمعاتی برگزار شد و در برخی موارد با دخالت برخی عناصر مشکوک به خشونت کشیده شد.

* خبرنگاران برنا از استان تهران حکایت از این دارد که در اسلامشهر و شهرقدس تجمعاتی با مشارکت تعدادی از ساکنان این شهرها برگزار شد و به اموال عمومی و شخصی خساراتی وارد شد.

* از شیراز هم خبرنگار برنا گزارش داد تجمعی برگزار شد که در آن برخی عناصر مشکوک به اموال عمومی و خودروهای مردم خسارت هایی وارد شد.

* در گلستان هم برخی افراد تجمعی برگزار کردند و مانع رفت آمد مردم شدند.

* در سنندج هم عده ای از مردم در یکی از میادین این شهر تجمعی برگزار کردند.

* حضور برخی افراد با چهرهای پوشیده که باعث ایجاد آشوب شدند و تلاش داشتند اعتراض های مسالمت آمیز را به آشوب بکشند.

* پلیس تلاش داشت کمترین خشونت و درگیری در این تجمعات ایجاد شود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار