کد خبر: ۸۷۷۹۷
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۷
با آنکه رسانه‌ها از اواسط هفته گذشته از بارش شدید برف طی روزهای ابتدایی هفته جاری خبر دادند اما خبری از شهرداری تهران نبود!

برف روز گذشته تهران در حالی به زمین نشست که بسیاری از کاربران فضای مجازی با انتشار تصاویری از برف پاییزی نسبت به ضعف عملکرد شهرداری در برف‌روبی و پاشیدن شن و نمک و تیغه‌زنی در معابر شهر واکنش نشان دادند.
سیدمحمود میرلوحی، عضو شورای اسلامی شهر تهران در گفت‌وگو با ایلنا در واکنش به عملکرد ضعیف شهرداری در مدیریت شهری گفت: «شهرداری به‌رغم اعلام قبلی سازمان هواشناسی از بارش برف غافلگیر شد!»
نکته جالب ‌توجه، اظهارنظر عجیب و استدلال بی‌پایه مدیرکل امور خدمات شهری شهرداری است. اصغر عطایی، مدیرکل امور خدمات شهری شهرداری تهران در گفت‌وگو با ایلنا در پاسخ به اینکه تصاویر در سطح شهر نشان می‌دهد، برف در برخی مناطق نسبتاً سنگین است و یخ‌زدگی نیز در سطح شهر مشاهده می‌شود، اظهار داشت: «سطح خیابان‌ها را پاک می‌کنیم، دوباره سفید می‌شود، برف نشسته و نمی‌توان آن را در هوا با تیر زد، برف طبیعی است و باید روی زمین بنشیند و با شن و نمک و یا گریدر آن را برطرف کرد.» و این در حالی است که آقایانی که مدعی مدیریت بحران و کارآمدی هستند در دوره‌های قبلی، آسمان و زمین را به هم می‌بافتند تا مدیریت شهری طیف رقیب خود را زیر سؤال ببرند.

 
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار