کد خبر: ۸۷۸۴۹
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۲
جشنواره بیمه های زندگی و سرمایه گذاری بیمه ایران با ارائه طرح جدید بیمه نامه زندگی «سپاس ایران» و قدردانی از برگزیدگان فعال در حوزه های بیمه های زندگی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بیمه ایران، در آیین ویژه ای که به همین مناسبت با حضور سرپرست بیمه ایران، اعضای هیات مدیره، معاونان، مدیران ارشد ستادی و اجرایی و نمایندگان برگزیده شبکه فروش شرکت برگزار شد، دکتر محمد رضایی سرپرست بیمه ایران در سخنانی به تشریح برنامه های گسترده بیمه ایران برای توسعه بیمه های زندگی و سرمایه گذاری پرداخت.
دکتر رضایی با تبیین و بررسی شاخص های کلان صنعت بیمه در دنیا و کشور و مقایسه آن با وضعیت کنونی بیمه ایران گفت: طبق برنامه ششم توسعه، ضریب نفوذ بیمه در کشور باید در پایان برنامه ارتقاء یابد که با توجه به ظریفت های رشته های بیمه ای، به اعتقاد ما بخش اعظم این رشد می تواند و باید از طریق ظرفیت بزرگ رشته بیمه های زندگی و سرمایه گذاری تحقق یابد. سرپرست بیمه ایران افزود: برای نیل به این مقصود، تمهیدات، برنامه ها و طرح های متنوعی در زمینه توسعه بیمه های زندگی در بیمه ایران اندیشیده شده که یکی از مهمترین آنها طرح بیمه نامه زندگی «سپاس ایران» است که امروز رونمایی شد.
مراسم با سخنرانی آقایان مبرقعی عضو هیات مدیره و زاهدنیا معاون فنی بیمه ایران ادامه یافت و در پایان ضمن صدور نخستین بیمه نامه زندگی «سپاس ایران» به نام فرزند دختر آقای اسماعیل راجپوت یکی از ایثارگران پیشکسوت و سرافراز بیمه ایران، از برگزیدگان واحدهای ستادی، اجرایی و نمایندگان فعال در حوزه های بیمه های زندگی با اهدای لوح تقدیر، تجلیل به عمل آمد.

نام:
ایمیل:
* نظر: