کد خبر: ۸۷۹۳۳
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۸

محمدمهدی زاهدی در گفت‌وگو با  خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت در تشریح نشست امروز (دوشنبه ۲۷ آبان) کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، عنوان کرد: نشست امروز با حضور وزیر آموزش و پرورش جهت ارائه گزارش درباره عملکرد این وزارتخانه در حوزه رتبه بندی معلمان، مندرج در مفاد قانون برنامه ششم توسعه بود.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در قانون برنامه ششم توسعه قید شده که نظام رتبه بندی معلمان در بودجه سنواتی دیده و اجرایی شود، ادامه داد: وزیر آموزش و پرورش از تصویب نظام رتبه بندی معلمان در کمیسیون اجتماعی دولت خبر داد و اذعان کرد که این لایحه به زودی در صحن دولت بررسی می‌شود.

وی اضافه کرد: درخواست نمایندگان عضو کمیسیون آموزش این بود که این لایحه به صورت دو فوریتی به نمایندگان مجلس ارائه شود تا رتبه بندی معلمان با اولویت در صحن علنی مجلس بررسی شود.

زاهدی بیان کرد: از سوی دیگر اختلاف برداشتی از متن قانون برنامه ششم وجود داشت که آیا نیاز است رتبه بندی معلمان به صورت لایحه‌ای مستقل به مجلس ارائه شود یا خیر که مقرر شد معاونت حقوقی مجلس در این باره بررسی‌‎هایی داشته باشد.

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس اضافه کرد: موضوع دیگری که در کمیسیون آموزش در حضور وزیر آموزش و پرورش مورد بحث و بررسی قرار گرفت، اختصاص بنزین سهمیه‌ای به سرویس مدارس است که سرویس مدارس باید با ثبت نام در سامانه‌ای که آموزش و پرورش برای سرویس مدارس پیش بینی کرده، ثبت نام‌ها صورت گیرد تا بار هزینه‌ای جدید به خانواده‌ها تحمیل نشود./

پایان پیام

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار