کد خبر: ۸۷۹۸۳
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۷

۱۰:۰۵

حمایت برایان هوک از اغتشاشات در ایران

برایان هوک، رئیس گروه اقدام علیه ایران در وزارت خارجه آمریکا که تاکنون زمینه ساز اعمال تحریم‌های زیادی علیه ملت ایران بوده، در گفتگو با اسکای نیوز عربی گفت: اولویت دولت دونالد ترامپ منزوی کردن نظام ایران و نمایندگان آن در منطقه و وضع سلسله تحریم‌هایی علیه تهران است.

وی در رابطه با ناآرامی و اغتشاشات اخیرا ایران هم گفت: آمریکا از مطالبات ملت ایران حمایت می‌کند، ملت ایران از نظامی که نتوانست وظایف خود را انجام دهد خسته شده‌اند.

برایان هوک مدعی شد: ما از مطالبات ملت ایران حمایت می‌کنیم، زیرا ایران اموالش را در راستای ایجاد بی ثباتی در کشور‌های دیگر خرج می‌کند و ما از آن‌ها می‌خوهیم که این اموال در راستای بهبود اوضاع معیشتی مردم خرج کنند.

اخبار مهم روز سه‌شنبه ۲۸ آبان‌ماه ۱۳۹۸

Fararu.com Fararunews @
۱۰:۰۲

سپاه تهران: شهادت 3 بسیجی توسط آشوبگران

سپاه سید‌الشهدا(ع) استان تهران از شهادت سه بسیجی و پاسدار در راه حفظ امنیت کشور در مبارزه با اشرار و آشوبگران خبر داد.

به گزارش فارس، بنابر اعلام سپاه سید‌الشهدا(ع) استان تهران سه بسیجی و پاسدار در راه حفظ امنیت کشور در مبارزه با اشرار و آشوبگران به شهادت رسیدند. اسامی این شهدای بزرگوار به شرح ذیل است:

۱. شهید پاسدار مرتضی ابراهیمی - شهرستان ملارد

۲. شهید بسیجی مجید شیخی - شهرستان بهارستان

۳. شهید بسیجی مصطفی رضایی - شهرستان ملارد

نحوه شهادت هر سه شهید بزرگوار نیز همانند ترورهای دهه ۶۰ به دست منافقین است. به طوری که در کمین و ایجاد حلقه محاصره، به وسیله سلاح سرد به شهادت رسیدند.

مراسم تشییع این سه شهید حفظ امنیت کشور چهارشنبه ۲۹ آبان ساعت ۱۰ صبح در ملارد و بهارستان برگزار خواهد شد.

اخبار مهم روز سه‌شنبه ۲۸ آبان‌ماه ۱۳۹۸

Fararu.com Fararunews @
۰۹:۵۶

بیمه مرکزی: خسارات اعتراضات بنزینی پرداخت می‌شود

رئیس کل بیمه مرکزی گفت: به دنبال اعتراضات صورت گرفته برای اصلاح قیمت بنزین و آسیب‌هایی که به همراه داشت، دستور ارزیابی خسارات را صادر کرده‌ایم که به زودی پرداخت می‌شود.

وی افزود: بخشی از این خسارات مربوط به ساختمان بانک‌ها بوده یا پول‌های داخل آن که آتش گرفته است یا پول‌هایی که به سرقت رفته، اختصاص دارد که ارزیابی و پرداخت می‌شود، چراکه در مقابل آشوب و آتش‌سوزی بیمه هستند.

سلیمانی در مورد خودرو‌هایی که در جریان اخیر آسیب دیدند نیز گفت: فقط خودرو‌هایی که در بیمه‌نامه آن‌ها ذکر شده باشد، در این رابطه دریافتی بیمه خواهند داشت.

اخبار مهم روز سه‌شنبه ۲۸ آبان‌ماه ۱۳۹۸

 

Fararu.com Fararunews @
۰۹:۵۴

هشدار کولاک برف در برخی مناطق کشور

سازمان هواشناسی در اطلاعیه‌ای با اشاره به تداوم بارش برف و باران طی سه روز آینده نسبت به وقوع کولاک برف در برخی مناطق ۲۲ استان کشور هشدار داد.

منطقه اثر- امروز ۲۸ آبان‌ماه.
بارش باران و در ارتفاعات بارش برف: گیلان، مازندران و ارتفاعات گلستان
بارش باران و برف: شرق لرستان، مرکزی، قزوین، تهران، البرز، سمنان، قم، اصفهان، همدان، کهگیلویه و بویراحمد، نیمه غربی خراسان رضوی، جنوب خراسان شمالی، غرب خراسان جنوبی، یزد و ارتفاعات استان‌های فارس و کرمان
رگبار و رعد وبرق در استان های: بوشهر، فارس، نیمه غربی کرمان، برخی نقاط هرمزگان، خلیج فارس و تنگه هرمز

فردا ۲۹ آبان‌ماه
بارش باران و در ارتفاعات بارش برف: شرق گیلان، گلستان و مازندران
بارش باران و برف: سمنان، خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، اصفهان، کرمان و یزد، شمال فارس، تهران، قم
رگبار و رعد وبرق: هرمزگان، سیستان و بلوچستان، شرق خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان

اخبار مهم روز سه‌شنبه ۲۸ آبان‌ماه ۱۳۹۸

Fararu.com Fararunews @
۰۹:۴۲

(تصاویر) خسارات وارده در شهریار و البرز درپی گرانی بنزین

در پی اجرای طرح سهمیه بندی و اعلام نرخ جدید بنزین بعضی از مردم نسبت به طرح اجرا شده معترض بوده و مطالبات به حقی داشتند، اما حضور اشرار در جمع برخی از معترضان باعث شده صف مردم از اغتشاش گران جدا شود. تصاویر موجود در این گزارش بخشی از اقدامات خرابکارانه عده‌ای اغتشاشگر در برخی ازمناطق شهریار و استان البرز را نشان می‌دهد.

اخبار مهم روز سه‌شنبه ۲۸ آبان‌ماه ۱۳۹۸

اخبار مهم روز سه‌شنبه ۲۸ آبان‌ماه ۱۳۹۸

اخبار مهم روز سه‌شنبه ۲۸ آبان‌ماه ۱۳۹۸اخبار مهم روز سه‌شنبه ۲۸ آبان‌ماه ۱۳۹۸

تصاویر بیشتر را اینجا ببینید

Fararu.com Fararunews @
۰۹:۲۰

یارانه حمایتی ۲۰ میلیون نفر واریز شد

نخستین مرحله یارانه کمک معیشت خانوارها از محل منابع مالی افزایش قیمت بنزین (بسته حمایتی) شب گذشته (۲۷ آبان‌ماه) به صورت نقدی برای ۲۰ میلیون خانوار واریز شد.

براساس اعلام سازمان برنامه و بودجه ۲۹ تا ۳۰ هزار میلیارد تومان درآمد حاصل از افزایش قیمت بنزین بین  ۱۸ میلیون خانوار (۶۰ میلیون نفر) تقسیم می‌شود. 

سهم خانوار دو نفره ۱۰۳ هزار تومان، خانوار سه نفره ۱۳۸ هزار تومان و خانوار چهار نفره ۱۷۲ هزارتومن است و برای خانوارهای پنج نفره و بیشتر نیز ۲۰۵ هزار تومان یارانه پیش‌بینی شده است.

به گفته سخنگوی دولت کارگران، بازنشستگان، معلمان، نیروهای تامین اجتماعی، عشایر و افراد وابسته به صندوق‌ها و حقوق‌بگیران ثابت مشمول دریافت یارانه نقدی هستند.

اخبار مهم روز سه‌شنبه ۲۸ آبان‌ماه ۱۳۹۸

 

Fararu.com Fararunews @
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار