کد خبر: ۸۷۹۹۷
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۰
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال چمن مصنوعی را مهمترین رقیب آبی پوشان در دیدار مقابل نساجی دانست و گفت: مشکلات مالی حل شود قهرمانی دور از دسترس نیست.

خبرگزاری مهر: تیم فوتبال استقلال در هفته یازدهم رقابتهای لیگ برتر میهمان نساجی است و آنها در حالی باید به این دیدار بروند که پنج بازی قبلی شان در لیگ را با پیروزی پشت سر گذاشته‌اند.

اصغر طالب نسب در خصوص این بازی اظهار داشت: اگر بین هفته دهم و یازدهم تعطیلی اتفاق نمی‌افتاد، استقلال راحت تر در این بازی به میدان می‌رفت. آن زمان هم شرایط جوی بهتر بود و هم استقلال در بهترین شرایط قرار داشت. اما حالا سرمای هوا و شرایط جوی نیز ممکن است روی این بازی تاثیر بگذارد. ضمن این که چمن مصنوعی هم می‌تواند در عملکرد آبی پوشان در این بازی تاثیرگذار باشد.

پیشکسوت آبی پوشان گفت: اما مشکل اصلی استقلال نه چمن مصنوعی است و نه شرایط آب و هوایی. بلکه مشکلات مالی می‌تواند اصلی ترین رقیب این فصل باشد و اگر مدیریت باشگاه نتواند مشکلات مالی را به موقع از سر راه بردارد، آنگاه انتظار قهرمانی داشتن از این تیم قدری دور از منطق خواهد بود.

هافبک آبی پوشان در دهه هشتاد که سابقه قهرمانی با این تیم در لیگ برتر را دارد بیان داشت: استقلال چند سال است قهرمان نشده و به نظرم امسال مدیران این باشگاه باید همه تلاش شان را به خرج دهند تا این اتفاق بیفتد. تیم از نظر فنی و نفرات ظرفیت قهرمانی را دارد. البته بهتر است یکی دو بازیکن در راستای تقویت به تیم اضافه شوند و حداقل جای نفراتی مثل شجاعیان و کریمی که مصدوم شدند پر شود.

طالب نسب تاکید کرد: اگر مدیران باشگاه بتوانند این مسائل را ساماندهی کنند و با قدرت پشت کادر فنی بایستند، آنگاه باید گفت قهرمانی دور از دسترس نیست.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار