کد خبر: ۸۸۴۵۶
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۶

محمدعلی اسفنانی مدیر کل تعزیرات استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، درباره وضعیت بازار پس از افزایش قیمت بنزین، گفت: پس از افزایش قیمت بنزین، نظارت سازمان تعزیرات بر بازار افزایش یافت تا با گرانفروشان برخورد شود، زیرا براساس مصوبه ستاد تنظیم بازار و سازمان حمایت از مصرف کننده افزیش قیمت کالا و خدمات قانونی نیست.

افزیش 2 برابری گشت‌های مشترک به منظور نظارت بر بازار

وی با بیان اینکه در دو شیفت صبح و عصر با افزیش 2 برابری گشت‌های مشترک بازار رصد می‌شود، اظهار کرد: تاکنون گزارشی در تهران درباره گرانی که به صورت مستقیم با افزایش قیمت بنزین ارتباط  داشته باشد، به ما نرسیده است.

گرانی گوجه فرنگی به دلیل افزایش قیمت بنزین نیست بلکه کاهش عرضه کالا به دلیل بارندگی در بندرعباس و جیرفت موجب رشد قیمت گوجه فرنگی شد

وی با اشاره به گزارش‌های رسیده درباره گرانفروشی، اضافه کرد: 2 مورد گزارش گرانفروشی پس از افزایش قیمت بنزین به سازمان تعزیرات حکومتی رسیده است؛ نخست مسافربرهای شخصی، از آنجایی که این افراد مجوز فعالیت ندارند، افزایش قیمت کرایه آنها دور از انتظار نیست زیرا مسافربرهای شخصی تابع قوانین کار نیستند.

اسفنانی تصریح کرد: سازمان تعزیرات به شهرداری‌ها، سازمان تاکسیرانی و نیروی انتظامی تخلف مسافربرهای شخصی را گزارش کرده تا با نظامند کردن این خودروها امکان نظارت بر آنها فراهم شود.

مدیرکل تعزیرات استان تهران با اشاره به افزایش قیمت برخی صیفی جات مانند گوجه فرنگی، ادامه داد: گرانی گوجه فرنگی به دلیل افزایش قیمت بنزین نیست بلکه کاهش عرضه کالا به دلیل بارندگی در بندرعباس و جیرفت موجب رشد قیمت گوجه فرنگی شد که اقدامات لازم برای افزایش عرضه و در نتیجه کاهش قیمت ها در حال انجام است./

پایان پیام

برچسب ها: گوجه فرنگی
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار