کد خبر: ۸۸۴۶۵
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۷
فولکس‌واگن از کراس‌اوور Atlas Cross Sport R با ظاهر و ویژگی‌های عجیب در نمایشگاه خودروی لس‌آنجلس رونمایی کرد.

به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران جوان، فولکس‌ واگن با شتاب به سمت تولید خودروهای مخصوص آف-رود پیش می‌رود.

از همین رو این شرکت با اتومبیل بزرگ و قدرتمند Atlas Cross Sport R در نمایشگاه خودروی لس‌آنجلس حضور یافته و توجهات زیادی را به سمت خود جلب کرده است.

فولکس‌واگن کراس‌اوور جدید خود را به رقصنده‌ای در بیابان توصیف کرده است.

طراحی جالب خودروی Atlas Cross Sport R سبب می‌شود به راحتی نتوان گفت که این وسیله نقلیه در دسته اتومبیل‌های کراس‌اوور قرار دارد یا شاسی‌بلند؟ و به نظر می‌رسد مهندسان آلمانی آن را با الگوبرداری از هر دو دسته برداشته‌اند. این خودرو به طور ویژه برای مسابقات اتومبیل‌رانی Baja 1000 طراحی و تولید شده است.

یکی از مدیران ارشد فولکس‌ واگن گفت:«خودروی Atlas Cross Sport R به دنبال جا به جا کردن رکوردها در مسابقه جذاب Baja 1000 است. علاقه‌مندان و طرافدان زیادی از سراسر جهات مسابقات Baja 1000 را دنبال می‌کنند و بخش زیادی از این علاقه‌مندان را جوانان تشکیل می‌دهند. ما کراس‌اوور جدید خود را به گونه‌ای طراحی کردیم که توجه این گروه سنی از طرفداران خود جلب کنیم».

شاخصه قابل توجه در مورد این اتومبیل تنها ظاهر جذاب آن نیست بلکه توانایی‌های فنی این خودرو نیز آن را به کراس‌اوور تمام عیار برای سفر‌های برون شهری و حضور در مسابقات اتومبیل‌رانی بیابانی و کوهستانی تبدیل کرده است.

کراس‌اوور Atlas Cross Sport R شرکت فولکس‌واگن دارای موتور چهار سیلندر توربوشارژ با ظرفیت ۲.۰ لیتر و ۴۸۰ اسب‌بخار قدرت است.

این احتمال وجود دارد که مهندسان نیسان تا پیش از آماده‌سازی این خودرو برای شرکت در مسابقه Baja 1000 قدرت موتور آن را افزایش داده و به عدد ۶۰۰ اسب‌بخار برسانند.

کارشناسان معتقدند خودروی جدید فولکس‌واگن از شانس تقریبا زیادی برای قهرمانی در مسابقات رالی Baja 1000 برخوردار است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار