کد خبر: ۸۸۵۷۷
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۲
همسران سانه و محرز بازیکنان تیم منچستر سیتی باهم درگیری شدیدی پیدا کرده اند

همسران سانه و محرز بازیکنان تیم منچستر سیتی باهم درگیری شدیدی پیدا کرده اند

درگیری همسران سانه و محرز

این روزها جنجالی عجیب دامنگیر باشگاه منچسترسیتی شده است که هیچ ارتباطی به مسائل فوتبالی شاگردان پپ گواردیولا ندارد.

ماجرا بر سر درگیری کاندیس بروک، نامزد لئوری سانه آلمانی و ریتا جوهال، همسر ریاض محرز است. طبق گزارش منتشره در روزنامه سان، اخیرا گزارشی منتشر کرد که حکایت از رابطه عاشقانه همسر محرز و دنوتای ویلدر، بوکسور آمریکایی داشت و گویا حالا همین بهانه ای برای درگیری همسران این دو بازیکن شده است.

کاندیس بروک، نامزد سانه، یکی ازدوستان صمیمی تلی سوئیفت، نامزد ویلدر است و بعد از اطلاع از شایعه اخیر در مورد همسر محرز، در دیداری که با او داشته، او را هرزه خوانده و به او گفته:« تو با این شکم گنده ات باز هم غذا می خوری؟» همسر محرز هم درمقابل این توهین ها ساکت نمانده و به نامزد سانه توهین کرده و او را به خاطر پوستش مسخره کرده است.

پس از آن کاندیس بروک در پاسخ به همسر محرز گفته:« هرزه، من اهل لس آنجلس هستم. پوستم هم خیلی صاف و زیباست. هرروز ورزش می کنم و خیلی سالم زندگی می کنم. سالم تر از همیشه هستم. در باشگاه های ورزشی منچستر می توانی مرا در حال ورزش کردن ببینی. بیش از حد حرف می زنی.» و حتی همسر محرز را تهدید کرده که حاضر است به صورت فیزیکی با او درگیر شود.

روزنامه سان با اشاره به این جنجال نوشته:« همه ما می دانیم که همسران و نامزدهای بازیکنان فوتبال ممکن است زبان تندی داشته باشند ولی تا به امروز کسی چنین جنجالی را ندیده بود.»

حالا باید منتظر ماند و دید که درگیری این دو نفر به کجا خواهد کشید و آیا در ارتباط لئوری سانه و ریاض محرز که در رختکن سیتی هرروز در کنار هم تمرین می کنند خواهد داشت یا خیر.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: football.net


نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار