کد خبر: ۸۸۶۰۷
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۷
دکتر سهمانی در جلسه امضای تفاهم نامه با دانشگاه علوم پزشکی ایران فعالیت و خدمت به این جامعه را مایه فخر و مباهات بانک رفاه عنوان کرد و گفت: بسیار مفتخر و خرسندیم که بانک رفاه به عنوان بانک اجتماعی کشور به حوزه سلامت و دانشگاه علوم پزشکی ایران خدمات بانکی عرضه می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، در این نشست که با حضور مدیر عامل بانک و رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران صورت گرفت، دکتر سهمانی با بیان اینکه مشتریان نظام سلامت کشور، بخش بزرگی از مشتریان بانک را تشکیل می‌دهند، خاطرنشان ساخت: بانک رفاه همواره تلاش ویژه‌ای داشته تا به این قشر از مشتریان خدمات متنوع مالی و روزآمد عرضه کند. همچنین بانک رفاه در راستای حمایت از حوزه سلامت کشور و ایفای تعهدات اجتماعی، اقدام به حمایت از این بخش در قالب اهدای ده‌ها آمبولانس، تجهیز بیمارستان‌ها و مراکز درمانی و خرید وسایل درمانی و اهدای آنها به بیمارستان‌‌ها کرده است.
مدیر عامل بانک رفاه در بخش دیگری از سخنان خود با تشریح زیرساخت‌ها و توانمندی‌های بانک، گفت: بانک رفاه با شبکه شعب گسترده، نیروی انسانی توانمند و خدمات رقابتی قابل عرضه، از تمام توان خود برای حضور موثر و قدرتمند در نظام سلامت کشور استفاده می‌کند.
وی ادامه داد: بانک رفاه به منزله بازوی مالی سازمان تامین اجتماعی به بسیاری از افراد جامعه که از مخاطبان این سازمان به شمار می‌روند خدمات مختلف ارائه می‌کند که شامل انواع خدمات بانکی است. بخشی از مخاطبان این سازمان شامل مدیریت درمان سازمان تامین اجتماعی و بیمارستان های مرتبط با حوزه سلامت است که بانک فعالانه، همراه و همگام با آنها گام برمی‌دارد. کما اینکه بانک رفاه با مجموعه وزارت بهداشت، دانشگاه های علوم پزشکی و بیمارستان های تابعه وزارت بهداشت نیز تعاملات خوب و گسترده ای در سطح کشور دارد.
در ادامه این نشست دکتر کوهپایه زاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران نیز طی سخنانی با قدردانی از اقدامات بانک رفاه در حوزه سلامت اظهار داشت: این دانشگاه با در اختیار داشتن طیف بسیار گسترده‌ای از مخاطبان، نیازمند همراهی و حمایت بیش از پیش بانک رفاه است.
گفتنی است، در پایان این نشست تفاهم‌نامه ای میان بانک رفاه و دانشگاه علوم پزشکی ایران امضا شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: