کد خبر: ۸۸۶۸۸
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۶
با برترین مدل‌های معرفی شده در سال ۲۰۱۹ با قیمت کمتر از ۳ میلیون تومان آشنا شوید.

بهترین گوشی‌های ۲۰۱۹ با قیمت کمتر از سه میلیون تومان

با نزدیک شدن به پایان سال ۲۰۱۹ تصمیم گرفتیم تا نگاهی به برترین مدل‌های معرفی شده در طول سال بیندازیم. مدل‌هایی با مشخصات سخت افزاری مطلوب، کیفیت بالا و قیمتی معقول که در بازار فروش موفق بودند و خریداران نیز با استفاده از این مدل‌ها رضایت خود را اعلام کردند. در سال ۲۰۱۹ مانند گذشته شرکت‌های هوآوی و شیائومی عملکرد بسیار خوبی در بازار میان‌رده داشتند و مدل‌های اقتصادی و باکیفیت فراوانی را روانه بازار کردند. این عملکرد مثبت از طرف دو شرکت موجب شده تا به طور کلی سهم بازار و فروش هر دو برند نسبت به سال گذشته در بازار جهانی افزایش پیدا کند. اما در کنار دو شرکت چینی و محبوب بازار، سامسونگ نیز با مرعیف محصولات جدید سری گلکسی M و A توانست بیشار و بهتر از گذشته در بازار میان‌رده‌ها و گوشی‌های اقتصادی حضور داشته باشد و خودی نشان دهد. مدل‌های ۲۰۱۹ سامسونگ تا حدودی انحصار هوآوی و شیائومی به بازار میان‌رده را کاهش داد. رقابت سخت هر دو شرکت موجب شد تا تلفن‌های هوشمند با کیفیت و ارزان قیمتی به بازار عرضه شده و انتخاب بین مدل‌های مختلف برای خریداران به یک چالش تبدیل شود. با این وجود در این گزارش در محدوده‌های قیمتی بین ۲ تا ۳ میلیون تومان مدل‌های محبوب و پرطرفدار را معرفی خواهیم کرد، در این گزارش سعی شده تا از مدل‌هایی با مشخصات و قیمت‌های مشابه، بهترین آن‌ها معرفی شود. با ما همراه باشید.

معرفی بهترین گوشی‌های ۲۰۱۹ با قیمت کمتر از سه میلیون تومان

شرکت: شیائومی

مدل: ردمی ۷

ردمی ۷ یکی از بهترین و اقتصادی‌ترین مدل‌های سال به شمار می‌رود که توانست در شش ماهه اول سال ۲۰۱۹، فروشی فوق‌العاده داشته باشد. این مدل با همکاری برند ردمی تولید شده و از اولین مدل‌های سال ۲۰۱۹ شیائومی است. ردمی ۷ یک میان‌رده با کیفیت و اقتصادی محبوب است که همه امکانات مورد نیاز یک تلفن هوشمند را نه در بالاترین سطح، اما در حدی معقول ارائه می‌دهد. ردمی ۷ به پردازنده اسنپدراگون ۶۳۲ و حافظه رم ۳ گیگابایت تجهیز شده، این مدل از نمایشگر ۶.۲ اینچی IPS بهره می‌برد که با شیشه محافظ گلوریا گلس ۵ محافظت می‌شود، این مدل همچنین در برابر رطوبت و پاشیدن قطرات آب نیز مقاوم است. در جلو یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی و در پشت یک دوربین دوگانه با سنسور‌های ۱۲ و ۲ مگاپیکسل به کار گرفته شده تا این مدل از پس عکاسی در روز و شب بر بیاید. وجود حسگر اثر انگشت فیزیکی در پشت قاب، از قابلیت‌های ویژه ردمی ۷ است. اندروید ۹، باتری با ظرفیت بالا ۴ هزار میلی‌آمپر و شارژر سریع ۱۰ واتی از دیگر قابلیت‌های مثبت این مدل هستند. در حال حاضر مدل ردمی ۸ نیز چند روزی می‌شود که با امکاناتی بهتر و قیمتی مشابه وارد بازار شده است.

شیائومی ردمی نوت ۷ با حافظه ۳۲ گیگابایت با قیمت حدود یک میلیون و ۹۰۰ هزار تا دو میلیون و ۵۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

معرفی بهترین گوشی‌های ۲۰۱۹ با قیمت کمتر از سه میلیون تومان

شرکت: هوآوی

مدل: پی اسمارت ۲۰۱۹

سری پی اسمارت هوآوی با وجود آن که سابقه تولید زیادی ندارد، اما توانسته به یکی از محبوب‌ترین تولیدات این شرکت در دو سال اخیر تبدیل شود. مدل پی اسمارت ۲۰۱۹ هوآوی نیز با وجود کیفیت و مشخصات فنی خوب و قیمت مناسب علاوه بر فروش بالا، به یکی از محبوب‌ترین مدل‌های سال ۲۰۱۹ تبدیل شده است. البته این مدل در اواخر سال ۲۰۱۸ معرفی شد، اما جزئی از مدل‌های سال ۲۰۱۹ هوآوی به شمار می‌رود. پی اسمارت مشخصاتی مشابه با ردمی ۷ دارد، اما سرعت و هماهنگی بالای سخت افزاری و نرم افزاری این مدل و عملکرد بدون نقص، باگ و هنگ رابط کاربری آن، موجب شد تا بتواند تا پایان سال جاری همچنان یکی از مدل‌های پرطرفدار سال باقی بماند. این مدل انواع بازی‌های سنگین و آنلاین را نیز بدون مشکل اجرا می‌کند، اما برای این کار هوآوی در پی اسمارت از پردازنده قدرتمند کارین ۷۱۰، حافظه رم ۳ گیگابایت، اندروید ۹، باتری ۳ هزار و ۴۰۰ میلی‌آمپری استفاده کرده است. دوربین اصلی دوگانه با سنسور‌های ۱۳ و ۲ مگاپیکسل، نمایشگر ۶.۲ اینچی با تراکم پیکسلی بالا ۴۱۵ ppi نیز از دیگر مشخصات این مدل است.

هوآوی پی اسمارت ۲۰۱۹ با حافظه ۶۴ گیگابایت با قیمت حدود دو میلیون و ۳۰۰ هزار تا دو میلیون و ۴۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

معرفی بهترین گوشی‌های ۲۰۱۹ با قیمت کمتر از سه میلیون تومان

شرکت: سامسونگ

مدل: گلکسی A20

سامسونگ گلکسی A20 از دیگر مدل‌های محبوب رنج قیمتی کمتر از ۳ میلیون تومان است که با مشخصات خوب و قیمت مقرون به صرفه، طرفداران بسیاری دارد. شرکت سامسونگ در مدل گلکسی A20 مانند دیگر تولیدات سری َ از نمایشگر با کیفیت سوپر آمولد در اندازه بزرگ ۶.۴ اینچ استفاده کرده است. به همین دلیل گلکسی A20 از میان‌رده‌های اندازه بزرگ بازار به شمار می‌رود. در این مدل از پردازنده اکسینوس ۷۸۸۴ استفاده شده که قبلا امتحان خود را پس داده است. همچنین ۳ گیگابایت حافظه رم و پشتبانی از کارت حافظه تا ظرفیت ۱ ترابایت نیز از دیگر ویژگی‌های سامسونگ گلکسی A20 محسوب می‌شود. این مدل نیز دارای دوربین اصلی دوگانه با سنسور‌های ۱۳ و ۵ مگاپیکسل است که تصاویر بسیار خوبی را ثبت می‌کنند. کیفیت دوربین سلفی این مدل با کیفیت ۸ مگاپیکسل هم بسیار مطلوب است و اگر به عکاسی علاقه دارید، این مدل می‌تواند یکی از گزینه‌های مناسب برای شما باشد. باتری با ظرفیت بالا ۴ هزار میلی‌آمپر با شارژ سریع ۱۵ واتی قابل چشم پوشی نیست، همچنین اندروید ۹ و حسگر اثر انگشت فیزیکی در پشت دستگاه، از دیگر ویژگی‌های A20 هستند.

سامسونگ گلکسی A20 با حافظه ۳۲ گیگابایت با قیمت حدود دو میلیون تا دو میلیون و ۲۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

معرفی بهترین گوشی‌های ۲۰۱۹ با قیمت کمتر از سه میلیون تومان

شرکت: هوآوی

مدل:  Y9 ۲۰۱۹

یکی دیگر از مدل‌های باکیفیت و اقتصادی هوآوی در سال ۲۰۱۹ مدل Y9 است. این مدل زیبا و جذاب، هم از نظر طراحی ظاهری و هم از نظر طراحی نرم افزاری و رابط کاربری سبک و روان، توانسته محبوبیت زیادی به دست بیاورد. هوآوی در مدل Y9 از نمایشگر بزرگ ۶.۵ اینچی با تراکم پیکسلی بالا استفاده کرده که در قسمت دوربین سلفی دارای یک بریدگی نسبتا عریض است. علت وجود این بریدگی وجود دوربین سلفی دوگانه با سنسور‌های ۱۶ و ۲ مگاپیکسل است که یک ویژگی برتر نسبت به رقبا محسوب می‌شود. در پشت گوشی نیز دوربین دوگانه با سنسور‌های ۱۳ و ۲ مگاپیکسل با امکانات مختلف قرار گرفته تا Y9 از نظر تصویربرداری چیزی کم نداشته باشد. پردازنده پرقدرت کایرین ۷۱۰ به همراه ۴ گیگابایت حافظه رم برای انجام تمام کار‌های روزانه مناسب است و تمام بازی‌های نیمه سنگین را نیز اجرا می‌کند. از دیگر ویژگی‌های مطلوب این مدل می‌توان به رنگ بندی جذاب، حسگر اثر انگشت و باتری با ظرفیت ۴ هزار میلی‌آمپر اشاره کرد. این مدل از اندروید ۸.۱ بهره می‌برد.

هوآوی Y9 ۲۰۱۹ با حافظه ۶۴ گیگابایت با قیمت حدود دو میلیون و ۴۰۰ تا دو میلیون و ۵۵۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

معرفی بهترین گوشی‌های ۲۰۱۹ با قیمت کمتر از سه میلیون تومان

شرکت: شیائومی

مدل: می‌A3

شیائومی مدل می‌A3 را در نیمه دوم سال ۲۰۱۹ به بازار عرضه کرد و از این جهت، این مدل دارای امکانات مناسب‌تری نسبت به مدل‌های معرفی شده است. به عنوان مثال حسگر اثر انگشت در این مدل در زیر نمایشگر جای گرفته که سرعت بالایی نیز دارد. همچنین دوربین اصلی می‌A3 از سه سنسور ۴۸+۸+۲ مگاپیکسل تشکیل شده که کیفیت نهایی تصاویر ثبت شده با این مدل را بالا می‌برد، با وجود دوربین سلفی با کیفیت ۳۲ مگاپیکسلی، می‌A3 از بهترین گوشی‌های میان‌رده بازار برای عکاسی به شمار می‌رود. شیائومی با استفاده از پردازنده اسنپدراگون ۶۶۵، حافظه رم ۴ گیگابایت و اندروید ۹، از پس تمامی کار‌های روزانه و حتی نیمه سنگین برمی‌آید. البته مدل رم ۶ گیگابایت A3 نیز در بازار یافت می‌شود. وجود نمایشگر سوپرآمولد ۶.۱ اینچی با تراکم پیکسلی بالا و باتری با ظرفیت ۴۰۳۰ میلی‌آمپر از دیگر نکات مثبت این مدل میان‌رده هستند.

شیائومی mi A3 با حافظه ۶۴ گیگابایت با قیمت حدود دو میلیون و ۶۰۰ تا دو میلیون و ۸۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

معرفی بهترین گوشی‌های ۲۰۱۹ با قیمت کمتر از سه میلیون تومان

شرکت: سامسونگ

مدل: گلکسی A30s

هر ویژگی فوق‌العاده‌ای که از یک میان‌رده باکیفیت انتظار دارید در گلکسی A30s یافت می‌شود. این مدل که نسخه بروزرسانی شده گلکسی A30 است، با اضافه شدن چند قابلیت اساسی مانند حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر، شارژ سریع و دوربین سه‌گانه، ارزش خرید بسیار بالایی دارد. صفحه نمایش سوپرآمولد ۶.۴ اینچی این مدل علاوه بر اندازه بزرگ، کیفیتی در حد مدل‌های بالارده بازار دارد. پردازنده اکسینوس ۷۹۰۴ و حافظه رم ۴ گیگابایت مانند تمامی مدل‌های این فهرست برای انجام کار‌های روزانه و نیمه سنگین مناسب است. دوربین سه‌گانه این مدل دارای سنسور‌هایی با کیفیت ۲۵+۸+۵ مگاپیکسل بوده و تصاویری عالی ثبت می‌کند. دوربین سلفی این مدل نیز ۱۶ مگاپیکسل کیفیت دارد. اندروید ۹، باتری با ظرفیت ۴ هزار میلی‌آمپر و شارژ سریع ۱۵ واتی از دیگر ویژگی‌های سامسونگ گلکسی A30s هستند.

سامسونگ گلکسی A30s با حافظه ۶۴ گیگابایت با قیمت حدود دو میلیون و ۸۰۰ تا دو میلیون و ۹۵۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

معرفی بهترین گوشی‌های ۲۰۱۹ با قیمت کمتر از سه میلیون تومان

شرکت: شیائومی

مدل: ردمی نوت ۸

جدید‌ترین مدل سری ردمی نوت شیائومی را می‌توان یکی از بهترین گوشی‌های این فهرست نامید، ردمی نوت ۸ با ارائه مشخصات فنی مطلوب در کنار قیمت مناسب، ارزش خرید بالایی دارد و در مدت کوتاه عرضه این مدل، توانسته فروش بالایی داشته باشد. شیائومی در این مدل از صفحه نمایش ۶.۳ اینچی با حاشیه باریک، تراکم پیکسل بالا و محافظ صفحه گلوریا گلس ۵ استفاده کرده است. همچنین پردازنده اسنپدراگون ۶۶۵ با ۴ گیگابایت حافظه رم به همراه اندروید ۹، برای اجرای برنامه‌های روزانه و نیمه سنگین مناسب است. ردمی نوت ۸ از دوربین اصلی چهارگانه با سنسور‌های ۴۸+۸+۲+۲ بهره می‌برد که با ارائه انواع قابلیت‌های برتر عکاسی، تصاویر عالی را ثبت می‌کند. دوربین سلفی این مدل نیز در بریدگی قطره‌ای شکل بالای نمایشگر جای گرفته و ۱۳ مگاپیکسل کیفیت دارد. باتری ۴ هزار میلی‌آمپری با شارژ سریع ۱۸ واتی هم طول عمربالایی دارد و هم به سرعت شارژ می‌شود. رنگ بندی جذاب و متنوع، دیگر ویژگی ردمی نوت ۸ شیائومی است.

شیائومی ردمی نوت ۸ با حافظه ۶۴ گیگابایت با قیمت حدود دو میلیون و ۸۰۰ تا دو میلیون و ۹۵۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

برچسب ها: شیائومی ، سامسونگ ، هواوی
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار