کد خبر: ۸۸۸۶۷
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۷
از دیگر امکانات تفریحی، رفاهی و سرگرم کننده این خودرو می‌توان به صفحه‌نمایش ۷ اینچی، سیستم هوشمند اپل کارپلی و اندروید اتو، ورودی‌های هوای عقب، استراحتگاه مرکزی دست اشاره کرد که برای بهره مندی از برخی دیگر از قابلیت‌ها همچون سیستم صوتی Bose، ناوبری، سرویس‌های ارتباطی نیسان باید مبلغ بیشتری به هنگام سفارش خودرو بپردازند.

قیمت و مشخصات نسخه جدید و فیس‌لیفت خودروی نیسان قشقایی مدل ۲۰۲۰ به تازگی منتشر شده که نشان‌دهنده افزایش قیمت و افزوده شدن امکانات جدیدی نسبت به مدل سال پیش آن است.

به گزارش ایسنا، خودروی کراس اوور نیسان قشقایی که بدون شک یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین خودرو‌های جهان علی الخصوص بازار آمریکای شمالی همچون ایالات متحده و کانادا به شمار می‌رود، در نسخه جدید و فیس لیفت خود قیمت گذاری شده که با قابلیت، تجهیزات و مشخصات جدید انتظار می‌رود نظر و توجه مشتریانش باری دیگر به سمت و سوی آن جلب شود.

قیمت نسخه پایه و استاندارد نیسان قشقایی مدل ۲۰۲۰ از ۲۳ هزار و ۲۴۰ دلار در بازار ایالات متحده و ۲۱ هزار و ۴۹۸ دلار در بازار کانادا آغاز می‌شود که به ترتیب شاهد افزایش ۹۰۰ دلاری و ۱۳۰۰ دلاری نسبت به مدل سال قبل این خودرو بوده است.

مدل‌های دیفرانسیل جلوی این خودرو با قیمت ۲۸ هزار و ۴۵۰ دلار و همچنین مدل‌های چهارچرخ محرک آن نیز که در سه مدل مختلف عرضه و ارائه می‌شود، به ترتیب ۲۴ هزار و ۵۹۰ دلار، ۲۶ هزار و ۱۰۰ دلار و ۲۹ هزار و ۸۰۰ دلار قیمت گذاری و اعلام شده است.

تمامی نسخه‌های نیسان قشقایی مدل ۲۰۲۰ از امکانات و تجهیزات ایمنی زیر بهره خواهند برد:

تکنولوژی هوشمند دستیار راننده‌
ترمز اضطراری خودکار با تشخیص عابران پیاده
هشدار خروج از مسیر
هشدار ترافیک عقب
دستیار نوربالا

همچنین مشتریان و علاقمندان این خودرو قادر خواهند بود قابلیت‌های اضافه‌تری همچون دستیار پروپایلوت و تشخیص علائم جاده‌ای را نیز سفارش دهند.

بر اساس گزارش وب سایت motor ۱، از دیگر امکانات تفریحی، رفاهی و سرگرم کننده این خودرو می‌توان به صفحه‌نمایش ۷ اینچی، سیستم هوشمند اپل کارپلی و اندروید اتو، ورودی‌های هوای عقب، استراحتگاه مرکزی دست اشاره کرد که برای بهره مندی از برخی دیگر از قابلیت‌ها همچون سیستم صوتی Bose، ناوبری، سرویس‌های ارتباطی نیسان باید مبلغ بیشتری به هنگام سفارش خودرو بپردازند.

از تغییر و تحولات ظاهری این خودرو می‌توان از شکل و طراحی به روزتر، چراغ‌های جدید و زیبا، رینگ‌های ۱۹ اینچی جدید و رنگ‌های متفاوت نام برد.

سیستم قوای محرکه این خودرو به یک پیشرانه چهارسیلندر دو لیتری با توان تولید ۱۴۱ اسب بخار قدرت و ۱۹۹ نیوتن متر گشتاور مجهز است که سیستم انتقال قدرت آن نیز توسط یک گیربکس CVT صورت می‌گیرد.

همچنین میزان مصرف سوخت آن در مقیاس شهری و بزرگراهی به ترتیب ۹.۴ لیتر و ۷.۴ لیتر به ازای هر صد کیلومتر گزارش و اعلام شده است.

در زیر می‌توانید به مشاهده تصاویری از این خودرو که نام دیگر آن روگ اسپرت (Rogue Sport) است، بپردازید:

تصاویری از مدل جدید نیسان قشقایی

تصاویری از مدل جدید نیسان قشقایی

تصاویری از مدل جدید نیسان قشقایی

تصاویری از مدل جدید نیسان قشقایی

تصاویری از مدل جدید نیسان قشقایی

تصاویری از مدل جدید نیسان قشقایی

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار