کد خبر: ۸۸۹۲۰
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۹
مطابق نوشته یک سایت بلژیکی، مارک ویلموتس از طریق وکلایش چالش پیش‌آمده را به سرعت پیگیری می‌کند و می‌خواهد هر چه‌ سریع‌تر از پایان خوش یا ناخوش این چنین چالشی آگاه شود.

خبرآنلاین: سایت وال‌فوت بلژیک موضوع «چالش مارک ویلموتس در تیم ملی ایران و فدراسیون فوتبال کشورمان»‌ را مورد تحلیل و ارزیابی قرارداده است.

این رسانه نوشت موضوع ویلموتس،‌هیجان زیادی را در ایران برانگیخته، تیم ملی در مسابقات مقدماتی جام جهانی 2022 ضعیف نتیجه گرفته و سرمربی سابق شیاطین سرخ که در مناقشه با فدراسیون فوتبال ایران قرارگرفته، نگران است.

وال‌فوت ادامه داد هواداران فوتبال از نتایج کسب شده تیم ملی ناراحت هستند و برای این منظور در فضای مجازی هشتگ اخراج ویلموتس را راه انداختند.

از سویی هواداران فکر می‌کنند مربی بلژیکی از کاری که می‌کند،‌خوشش نمی‌آید به همین خاطر است که مسئول یکی از صفحات توییتری مربوط به تیم ملی عنوان کرد ویلموتس از کار به عنوان سرمربی تیم ملی ایران حس خوبی ندارد.در حالیکه این همان تیمی است که تحت هدایت کارلوس کی‌روش پرتغالی به اهدافش رسید.

سایت اروپایی در ادامه تحلیل خود به این موضوع که ویلموتس در اکثر اوقات در ایران، غایب است و به وی به خاطر ضعف تاکتیکی از همه طرف حمله می‌شود، اشاره کرد.

در حالیکه کی‌روش حداقل دوبرابر زمان ویلموتس در ایران می‌ماند و وقت می‌گذاشت.حتی دستیارانش را برای ارزیابی‌ها به نقاط مختلف می‌فرستاد.

در بخش دیگر این سایت به چالش روزهای اخیر ویلموتس و فدراسیون فوتبال ایران اشاره کرد.همینطور این موضوع که اظهارات چند روز قبل مربی اروپایی در فضای مجازی بر تنش موجود افزود.

وال‌فوت نوشت این که ویلموتس بحث ورود وکلای‌اش را مطرح کرد، نشان از این موضوع دارد که ماجرای ایرانش باید هر چه سریع‌تر خوب یا ید، پایانی داشته باشد.

وال‌فوت حتی از قول رومن مولینا، کارشناس فوتبال خاورمیانه عنوان کرد وقتی ویلموتس چالش تیم ملی را پذیرفت، شاید می‌خواست ریسک‌پذیری کند اما عطر ناکامی پخش کرد.

برچسب ها: ویلموتس
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار