کد خبر: ۸۸۹۴۷
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۱
با حضور بیش از ۹۵ شرکت داخلی و نمایندگان شرکت های خارجی : “دومین نمایشگاه مدیریت پسماند، بازیافت، خدمات شهری ماشین آلات و تجهیزات وابسته”در شهرآفتاب آغاز به کار می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل نمایشگاه شهرآفتاب”دومین نمایشگاه بین المللی مدیریت پسماند، بازیافت، خدمات شهری ، ماشین آلات و تجهیزات وابسته IWEX2019“ با حضور بیش از ۹۵ شرکت داخلی و نمایندگان شرکت های خارجی از تاریخ ۱۴ لغایت ۱۷ آذر ماه سال جاری در محل نمایشگاهی شهر آفتاب برگزار می شود که شرکتهای حاضر دستاوردها و نوآوری های خود را به معرض نمایش می گذارند.
وزارت صمت ، وزارت جهادکشاورزی ، سازمان حفاظت محیط زیست ، سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران ، پژوهشگاه نیرو ، پژوهشگاه صنعت نفت و اتحادیه ها و انجمن های مرتبط از نمایشگاه فوق حمایت کرده اند.
هدف از برگزاری این نمایشگاه، به نمایش گذاشتن آخرین دستاوردها و نوآوری ها در زمینه مدیریت پسماند و بازیافت زباله و همچنین گسترش فرهنگ تفکیک زباله از مبداء است.
آگاهی و شناخت از کاربرد فن آوری های نوین و بستر سازی در خصوص تفکیک پسماند و زباله، ایجاد فضای تولید فکر، ایده و به صحنه درآوردن محققان و نخبگان حوزه های مرتبط و تعامل موثر بین مراکز علمی و پژوهشی و دستگاه های قانونی و اجرایی کشور و نیز جلوگیری از خروج ارز، صدور کالا و خدمات و ایجاد و شناسایی فرصت های سرمایه گذاری را از دیگر اهداف برگزاری نمایشگاه فوق برشمرد. وی همچنین افزود بیش از ۲۰ کارگاه آموزشی با اساتید مجرب کشور توسط سازمان ها و ارگان های مختلف در حاشیه نمایشگاه برگزار می گردد که حضور در این کلاس ها برای علاقه مندان به صورت رایگان می باشد.

نام:
ایمیل:
* نظر: