کد خبر: ۸۹۰۰۸
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۵
افتخاری: تا به حال چنین انتخاباتی ندیده بودم
دکتر افتخاری از چهره های ورزشی استان گیلان گفت: با همه احترامی که برای کاندیداها قائل هستم انتخابات هیئت فوتبال گیلان را غیر قانونی و آن را نمادی از آبروریزی، ورزشی می دانم و آقای تاج باید پاسخگوی این نکته باشد که چرا شهامت حضور در مجمع را نداشتند؟
به گزارش خبرورزشی، علی افتخاری عضو کمیسیون های رسانه و روابط بین الملل کمیته ملی المپیک و مردی که چندین سال عضو هیات مدیریت باشگاه های استقلال رشت و پگاه گیلان بود در خصوص انتخابات هیات فوتبال گیلان گفت: من که حدود چهل سال در عرصه ورزش ملی و بین المللی حضور دارم، چنین روش انتخابات ورزشی را هرگز ندیده و در هیچ جا هم سراغ ندارم. چنین روشهای انتخاباتی نشانگر قانون ستیزی وقانون گریزی فدراسیون فوتبال از انتخابات مجامع ورزشی است.
افتخاری افزود: بر اساس شواهد و مدارک موجود، اساسنامه هم به درستی اجرا نشده است. طبق تبصره یک و دو ماده چهارده انتخابات بدون حضور شخص رییس فدراسیون و مدیرکل ورزش و جوانان رسمیت نداشته و از لحاظ قانونی وجاهت لازم را ندارد و دبیر مجمع و نماینده فدراسیون علیرغم اعلام قبلی اداره کل ورزش و جوانان استان که بر مبنای نظر رسمی سازمان بازرسی و وزارت ورزش و جوانان ابلاغ شده بود نسبت به برگزاری یک گردهمایی غیرقانونی و غیر رسمی اقدام کرده اند.
با همه احترامی که برای کاندیداها قائل هستم انتخابات هیئت فوتبال گیلان را غیر قانونی و آن را نمادی از آبروریزی، ورزشی می دانم و آقای تاج باید پاسخگوی این نکته باشد که چرا شهامت حضور در مجمع را نداشتند؟ وزارت ورزش باید با قانون ستیزی وسرکشی فدراسیون فوتبال برخورد جدی کند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار