کد خبر: ۸۹۰۱۰
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۵
دیدار تیم‌های استقلال و سپاهان اتفاقات، حواشی و جذابیت‌های زیادی داشت و یکی از اتفاقات مهم آن صعود مهدی قائدی به صدر جدول گلزنان بود.

به گزارش خبرنگار مهر، هر چند استقلال بعد از  ۶ پیروزی متوالی در لیگ سرانجام متوقف شد، اما مساوی ۲-۲ آبی‌ها در اصفهان مقابل سپاهان پیام‌های خوشایندی برای هواداران این تیم داشت و حالا آنها امیدوارتر از همیشه به ادامه لیگ فکر می‌کنند.

یکی از اتفاقات خوب دیدار استقلال و سپاهان، صعود مهدی قائدی به صورت همزمان به صدر جدول بهترین گلزنان و بهترین پاسورها بود. هرچند قائدی در هر دو آیتم شرکایی دارد، اما مهاجم ریز نقش آبیها با این روند می‌تواند به زودی به تنهایی در صدر هر دو جدول قرار گیرد.

مهدی قائدی مقابل سپاهان ششمین گل فصلش را زد و چهارمین پاس گلش را هم داد تا در گلزنی در کنار شهریار مقانلو از پیکان و در پاسوری در کنار وریا غفوری، امید نورافکن و معین عباسیان، بهترین‌های لیگ باشد.

شیخ دیاباته دیگر مهاجم گلزن آبی پوشان نیز به سپاهان گل زد تا زوج طلایی خط حمله استراماچونی یکبار دیگر همزمان در یک بازی گلزنی کرده باشند.

حالا عملا دیاباته و قائدی نه تنها با مجموع ۱۱ گل بهترین زوج خط حمله لیگ هستند، بلکه با ۱۱ گل و ۵ پاس گل، تشکیل دهنده زوج طلایی در تیم استراماچونی هستند.

دیاباته و قائدی در حالی روی هم ۱۱ بار موفق به گلزنی شده‌اند که هیچ یک از گلهای آنها از روی نقطه پنالتی نبوده است و این در حالی است که دیگر گلزنان برتر مسابقات بین ۳ تا ۴ گل از روی نقطه پنالتی زده‌اند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار