کد خبر: ۸۹۰۲۲
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۹
رئیس اتاق بازرگانی تهران:
خوانسازی گفت: در ابتدای سال گذشته با تغییراتی که در نرخ ارز رخ داد، اقتصاد کشور با مشکلات متعددی مواجه شد، اما با این وجود، صحنه را خالی نکردیم.
للبه گزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، مسعود خوانساری رئیس اتاق بازرگانی تهران در آئین تقدیر از واحدهای نمونه تولیدی استان تهران اظهار کرد: تحریم ها؛ یک ضربه جدی به اقتصاد داشته اما می توانیم آنها را به فرصت تبدیل کنیم.

رئیس اتاق بازرگانی تهران با اشاره به اینکه سال ۹۷ و ۹۸ یکی از سخت ترین سال ها برای اقتصاد کشور بوده است، تصریح کرد: در  ابتدای سال گذشته با تغییراتی که در نرخ ارز رخ داد، اقتصاد کشور با مشکلات متعددی مواجه شد اما با این وجود، صحنه را خالی نکردیم‌ و راهمان را ادامه دادیم.
بیشتر بخوانید: «استارت‌آپ‌ها» در اتاق بازرگانی تهران صاحب کمیسیون می‌شوند

خوانساری با تاکید بر اینکه تحریم ها ضربه سهمگینی بر کشور داشته است، اظهار کرد: اما توان داخلی در کشور توانست تمام مشکلات و نارسایی تولید داخل را حل کند.

به گفته رئیس اتاق بازرگانی تهران، ما در سال گذشته شکایاتی مبنی بر بخش تولید داشتیم که بیشتر در زمینه درآمد نفتی، وضعیت ارزی و... داشتیم که این مهم، می تواند مشکلاتی برای تولید داشته باشد.

در حال تکمیل...
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار