کد خبر: ۸۹۱۰۵
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۲
حواس‌پرتی شفر سرمربی سابق استقلال به قیمت یک شکست انضباطی 3-0 برای بنی یاس تمام شد. اتفاقی که می تواند پایان او را در این باشگاه رقم بزند

حواس‌پرتی شفر سرمربی سابق استقلال به قیمت یک شکست انضباطی 3-0 برای بنی یاس تمام شد. اتفاقی که می تواند پایان او را در این باشگاه رقم بزند

شفر در آستانه اخراج از بنی یاس

رقابت های کاپ  امارات  جمعه شب در حالی پیگیری شد که بن یاس به خاطر تصمیم عجیب مربی آلمانی سابق استقلال بازی 3-1 برده را با حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال امارات بازنده شد.

بن یاس که در مصاف با الفجیره تا دقیقه 85 با نتیجه 3-0 پیش بود و مشکلی با رسیدن به برتری و کسب سه امتیاز نداشت با ورود آیاندا پاتوسی ستاره آفریقایی سال گذشته استقلال صاحب شش بازیکن خارجی در زمین شد که این اتفاق برخلاف مقررات امارات است . طبق قوانین این کشورهر تیمی می تواند هم زمان 5 بازیکن خارجی در زمین داشته باشد.

در لحظه ورود پاتوسی به ترکیب، بنی یاس این پنج بازیکن خارجی را در زمین داشت: کوندی ،ساشا، سوزا ،ژائو ویکتور ، لویس انتونیو.

بعد از پایان این مسابقه باشگاه الفجیره اعتراض کتبی خود را به خاطر تخلف تیم بنی‌یاس تقدیم مسوولان برگزاری مسابقات کرد و خواهان تغییر نتیجه بازی شد؛ مدعایی که مورد پذیرش کمیته انضباطی امارات قرار گرفت و فجیره به یک برد ناخواسته 3-0 رسید. با این حکم تیم بنی‌یاس سه بر صفر بازنده این مسابقه شد و از رده اول به جایگاه پنجم گروه تنزل پیدا کرد تا شانسی برای صعود به مرحله بعدی نداشته باشد.

با این اتفاق جایگاه شفر در باشگاه بنی‌یاس به خطر افتاد تا بسیاری از احتمال اخراج او تا یکی دو روز آتی به خاطر این اشتباه باورنکردنی خبر بدهند.

در لیگ امارات نیز بن یاس با شفر در میان ۱۴ تیم لیگ در رده دهم قرار دارد .



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: footballi.net


برچسب ها: شفر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار