کد خبر: ۸۹۱۶۶
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۴
دکتر علی ابدالی، در سی امین همایش معاونین و مدیران بانک قوامین (وابسته به بانک سپه) که در مجموعه ی فرهنگی ورزشی پاس قوامین و در جمع معاونین، رؤسای ادارات و مدیران کل شعب استان ها برگزار شد به تشریح پروژه ی ادغام، و ابعاد آن پرداخت.

روابط عمومی بانک قوامین در جریان برگزاری سی امین همایش مدیران و مسئولان این بانک طی گزارشی به نقل از مدیرعامل بانک اعلام کرد: در شرایط فعلی ، اجرای پروژه ی ادغام در شبکه ی بانکی کشور بهترین روش و تصمیمی بود که در سطح حاکمیت گرفته شد و بانک قوامین در اجرای فرایندهای ادغام نشان داده است که تاکنون با رویکرد خوش بینی و مثبت اندیشی با این موضوع همگام بوده است.
دکتر علی ابدالی با اشاره به کلام اخیر مقام معظم رهبری(مدظله العالی) مبنی بر ضرورت نگاه خوش بینانه به آن چه در سطح سران سه قوه اتخاذ و ابلاغ می شود خطاب به مدیران استان ها یادآور شد که این الزام را در رفتار و گفتار خود به سایر همکاران در استان ها منتقل کنند و مزایا و نتایج مثبت پروژه ی ادغام را به آنان یادآوری کنند.
مدیرعامل بانک قوامین "ادغام" را یک روش بازسازی در ساختار مالی نهادهای مالی دانست و با اشاره به اجرای موفقیت آمیز اولین و سخت ترین گام پروژه ی مذکور افزود: تاکنون فرایندهای تعریف شده در این پروژه با تدبیر مسئولان بانک سپه و نظارت بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران به خوبی و با درایت تمام طی شده است .
وی افزود: در حال حاضر پروژه ی ادغام در مسیر خودش با تحقق نتایج مورد انتظار در حال پیشرفت است و این مهم با روند تدریجی و تکاملی به لطف الهی پیش خواهد رفت .
شایان ذکر است در این همایش و هم زمان با گرامیدشت هفته ی بسیج ، مدیر عامل بانک ضمن دعوت از همکارانی که در جریان اغتشاشات اخیر در صیانت از نظام جمهوری اسلامی ایران فروتنانه نقش آفرینی کردند و در برابر آشوبگران ، از محل خدمت خود دفاع کردند؛ با اهداء لوح تقدیر قدردانی کرد و وجود چنین کارکنانی را که بسیجی وار در برابر تعهدات مادی و معنوی خود جانفشانی می کنند مایه ی مباهات دانست .

نام:
ایمیل:
* نظر: