کد خبر: ۸۹۲۳۴
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۸
در حال حاضر اکثر دلالان خودرو که در یک ماه اخیر اقدام به خرید محصول کرده‌اند پشیمان بوده و مشتری برای خودروهای خود ندارند و همین امر عاملی شده تا رکود در بازار تشدید بیشتری پیدا کند.

در بازار خودرو سرمایه گذاری نکنید

در حال حاضر اکثر دلالان خودرو که در یک ماه اخیر اقدام به خرید محصول کرده‌اند پشیمان بوده و مشتری برای خودروهای خود ندارند و همین امر عاملی شده تا رکود در بازار تشدید بیشتری پیدا کند.

بازار امروز خرید و فروش خودرو در مقایسه با هفته‌های گذشته شاهد افزایش قیمت‌ها در انواع محصولات داخلی و خارجی نیست. به اعتقاد فعالان بازار در یک ماه اخیر قبل از گرانی بنزین بازار خودرو با شوک افزایش قیمت‌ها در خودروهای داخلی و خارجی مواجه شد اما این موضوع مقطعی بود به نحوی که بعد از گرانی بنزین فقط خودروهای دوگانه سوز شاهد افزایش قیمتها شدند و سایر خودروها با کاهش تقاضا در بازار روبرو بودند.

در بخش خودروهای خارجی ما در یک ماه گذشته با افزایش ۵۰تا ۱۰۰ میلیون تومانی قیمت برخی از خودروها روبرو بودیم اما در حال حاضر به دلیل آنکه رشد قیمت‌ها بی‌منطق و بیش از ارزش خودروها بود خریداری در بازار نیست و آن دسته از افرادی که در گرانی خودرو محصول خریداری کرده‌اند با ضرر روبه‌رو شده‌اند.

فعالان بازار می‌گویند در سال گذشته سرمایه‌گذاری در بخش خودرو تاحدی سودده بود و همین امر عاملی شد تا مردم با هجوم به سمت بازار و ثبت‌نام اینترنتی شرکت‌های خودروساز چندین محصول را خریداری کنند اما امروز آن خودروها را نمی‌توانند در بازار به فروش برسانند به نوعی سرمایه گذاری درازمدت در بخش خودرو امروز سودده نیست و حتی ضرر نیز دارد.

در حال حاضر اکثر خریداران خودرو که در یک ماه اخیر اقدام به خرید محصول کرده‌اند پشیمان بوده و مشتری برای خودروهای خود ندارند و همین امر عاملی شده تا رکود در بازار تشدید بیشتری پیدا کند. کسی امروز سراغ خرید خودرو نمی‌رود چرا که قیمت‌ها غیرمعقول بوده و یا حجم زیاد خرید خودرو در یک سال گذشته باعث شده تا کسی نیاز به خرید نداشته باشد.

 جدول تعدادی از خودروهای داخلی در بازار امروز ۱۲ آذرماه ۹۷ به شرح زیر است:

 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار