کد خبر: ۸۹۲۶۱
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۵
ظهر امروز دو تن وزرای دولت احمدی‌نژاد کاندیدای انتخابات مجلس شدند. محمد سلیمانی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و محمد طریقت‌منفرد، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در دولت احمدی‌نژاد، با ثبت‌نام در انتخابات رسما وارد عرصه رقابت مجلس یازدهم شدند.

احمدی‌نژادی ها آمدند!

در ادامه سومین روز ثبت‌نام کاندیداهای مجلس، دو وزیر دیگر احمدی‌نژاد ثبت‌نام کردند.

به گزارش خبرآنلاین، ظهر امروز دو تن وزرای دولت احمدی‌نژاد کاندیدای انتخابات مجلس شدند. محمد سلیمانی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و محمد طریقت‌منفرد، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در دولت احمدی‌نژاد، با ثبت‌نام در انتخابات رسما وارد عرصه رقابت مجلس یازدهم شدند.

پیش از این نیز چندتن از وزرا دولت احمدی‌نژاد و نمایندگان حامی او در مجلس هشتم و نهم نیز ثبت‌نام کرده بودند. رضا تقی پور وزیر ارتباطات دولت نهم، مرتضی آقاتهرانی معلم اخلاق دولت احمدی‌نژاد و از حامیان او در مجلس هشتم، احمدی‌بیغش، لاله افتخاری، زهره الهیان و ارسلان فتحی‌پور از جمله نمایندگان حامی احمدی‌نژاد در دوره‌های گذشته مجلس بودند که در انتخابات مجلس ثبت نام کردند.

پیام برازجانی، مدیرمسئول ماهنامه پیام آینده نیز امروز به عنوان دومین چهره رسانه‌ای در انتخابات مجلس یازدهم ثبت‌نام کرد.

علیرضا رحیمی نماینده اصلاح‌طلب مجلس دهم نیز با حضور در وزارت کشور در انتخابات ثبت‌نام کرد. سید قاسم جاسمی نماینده مردم کرمانشاه هم برای ادامه حضور در مجلس ثبت نام کرد.

رحمت‌الله بیگدلی عضو شورای مرکزی حزب جمهوریت نیز با حضور در ستاد انتخابات کشور در انتخابات یازدهمین دوره مجلس ثبت‌نام کرد؛ این حزب اصلاح طلب، اخیراً اعلام موجودیت کرده است و اعضای آن متشکل از جدا شدگان حزب اعتماد ملی هستند.

به نوشته فارس، وی درباره ایرادات مجلس دهم گفت:‌ من احساس می‌کنم که ما اصلا مجلس دهمی نداشتیم چرا که من معتقدم مجلس در رأس امور نبود.

بیگدلی با تأکید بر اینکه هزینه‌های انتخاباتی‌اش را اعلام خواهم کرد، خاطرنشان کرد: من قطعاً لیست اموال و دارایی‌ام را به مردم اعلام خواهم کرد.

 

نام:
ایمیل:
* نظر: