کد خبر: ۸۹۲۹۸
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۲
امروزه بیتکوین به عنوان یک واحد سودآور ارز دیجیتال در دنیا شناخته می شود که بسیاری از کشور ها سرمایه گذاری های ویژه روی متخصصین در این امر انجام می دهند و عموما کسب و کار ها و شتاب دهنده های بزرگ نیز فعالیت گسترده ای در زمینه استخراج بیتکوین به روش های مختلف دارند.

امروزه بیتکوین به عنوان یک واحد سودآور ارز دیجیتال در دنیا شناخته می شود که بسیاری از کشور ها سرمایه گذاری های ویژه روی متخصصین در این امر انجام می دهند و عموما کسب و کار ها و شتاب دهنده های بزرگ نیز فعالیت گسترده ای در زمینه استخراج بیتکوین به روش های مختلف دارند.

احتمالا وقتی در مورد استخراج و کسب درآمد از بیتکوین می شنوید سوالات زیادی در ذهن شما ایجاد می شود که پاسخ آن ها را نمی دانید و دوست دارید در این زمینه کسب اطلاع کنید، فراموش نکنید که استخراج بیتکوین یا به صورت کاملا فیزیکی و سخت افزاری تحت نظر شما و با خرید دستگاه ها و ماینر ها انجام می شود.

استخراج ابری بیتکوین چیست؟

یا می توانید از روش های ابری یا همان کلود استفاده کنید، درست مانند فضا های هارد دیسک ابری که در اختیار شما قرار می گیرند اما خبری از سخت افزار نیست. یعنی شما می توانید به صورت مجازی بیت کوین استخراج کرده و سود حاصل از آن را بدست آورید.

البته این روش نوع سودآوری خاص خود را دارد. نیازی به مدیریت کامل از سوی شما نیست و در نتیجه دردسر کم تری خواهد داشت.

 

مزایای استفاده از استخراج ابری بیتکوین

به طور کلی استخراج ابری بیتکوین به سه روش انجام می گردد، یکی استفاده از یک سرور مجازی خصوصی می باشد، تمامی ابزار ها و نرم افزار های لازم را نصب کرده و در نهایت می توانید به استخراج بیت کوین بپردازید که البته نیاز به دانش فنی نصب این برنامه ها و حتی مدیریت و مانیتورینگ آن ها خواهید داشت.

در حالت دیگری بخشی از یک فضای پردازشی را اجاره می کنید و حتی نیازی به راه اندازی های مجازی نیز در این روش وجود نخواهد داشت، البته ممکن است سودآوری کم تری داشته باشد.

استخراج ابری بیتکوین چیست؟

وجود تفاوت در میان سرویس‎‌های مختلف استخراج ابری باعث شده میزان سودآوری آنها نیز متفاوت باشد. اصولاً در نحوه محاسبه سود حاصل از استخراج ابری پارامترهای مختلفی دخیل است که اولین و مهمترین آنها، به معروفیت و شهرت شرکت میزبان بر می‌گردد.

توصیه ما این است که برای ماینینگ ابری به سراغ شرکتی مانند High Mining بروید که شناخته شده است، از امنیت خوب و قابل توجهی برخوردار می‌باشد و نظرات مشتریان نیز نسبت به آن منفی نیست.

عامل دوم، هزینه‌های مربوط به این کار است که به صورت گیگاهش بر ثانیه (Gigahash per seconds یا به اختصار GH/s) محاسبه می‌شود.

 

میزان سود دهی بیت کوین ابری

در شرکت‌های مختلف، این هزینه‌ها بسیار متفاوت است و در برخی از آنها به حدی بالاست که سود ناشی از ماینینگ را تحت‌الشعاع خود قرار می‌دهد.

پیش از این که به فکر استفاده از ماینینگ ابری بیافتید، بد نیست با برخی قابلیت‌ها و اشکالات آن آشنا شوید:

 

مزایا

به نصب تجهیزات نیاز ندارید و از آن طرف می‌دانید هزینه‌ای بابت این کار بر عهده شما نیست.

خانه شما ساکت‌تر و خنک‌تر خواهد بود چرا که از سر و صدای فن‌های خنک‌کننده در امان هستید.

قبض برق شما سر به فلک نمی‌کشد.

نیازی نیست که مشکلات نگهداری و تعمیر دستگاه‌های ماینینگ را تحمل کنید.

به خرید تجهیزات اضافی نیاز ندارید.

 

کلود ماینینگ به آن دسته از خدمات و شرکت‌هایی اطلاق می‌شود که قدرت پردازش سخت‌افزارشان را به شما می‌فروشند و کارهای مربوط به استخراج و نگه‌داری تجهیزات را انجام می‌دهند.

 

تهیه سرویس استخراج بیت کوین کلود

 

در واقع کلود ماینینگ بدان معناست که شما بدون خریداری تجهیزات سخت‌افزاری گران‌قیمت، از راه دور و به‌صورت ابری اقدام به استخراج ارزهای دیجیتال می‌کنید. با این کار تنها چیزی که نیاز دارید فقط یک رایانه یا گوشی موبایل خواهد بود تا به حساب کاربری خود دسترسی پیدا کرده و سودتان را مشاهده کنید.

استخراج ابری بیتکوین چیست؟

توجه داشته باشید که طبیعتا سود استخراج ابری در مقایسه با استخراج مستقیم کمی کمتر است و گاهی اوقات در صورت کاهش قیمت‌ها با ضرر هم مواجه خواهید شد.

برخی از شرکت‌های فعال در زمینه کلود ماینینگ، و نه همه آنها، یا بر اساس مدل‌های کاری ناسالمی کار می‌کنند و یا تنها به دنبال خالی کردن جیب شما هستند. منظور از مدل‌های ناسالم این است که در پایان یا پولتان را از دست می‌دهید یا سود شما کمتر از هنگامی خواهد بود که به‌صورت مستقیم در بیت کوین سرمایه‌گذاری می‌کنید.

با توجه به اینکه نمی توانیم دقیقا مشخص کنیم که آیا یک شرکت تمامی سود حاصل از استخراج را شفاف سازی کرده و در اختیار شما قرار می دهد یا خیر؟ باید نظرات مشتریان، سابقه فعالیت و همین طور عواملی چون اعتبار شرکت را بررسی کنید.    در این زمینه  شما   می‌توانند   از خدمات شرکت High Mining استفاده کنید که کلیه هزینه ها را بصورت شفاف در قراردادهای استخراج ابری قید نموده.

نام:
ایمیل:
* نظر: