کد خبر: ۸۹۳۲۵
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۲
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،
بر  اساس پیش بینی سازمان هواشناسی، از بعدازظهر امروز با ورود سامانه بارشی جدید بارش باران در سواحل غربی خزر آغاز می‌شود.

برهمین اساس؛ فردا (۱۴ آذر) در استان‌های ساحلی خزر مناطقی از شمال غرب و شمال شرق و ارتفاعات البرز بارش باران، وزش باد و در نقاط مرتفع و سردسیر بارش برف رخ می‌دهد.
 
روز جمعه (۱۵ آذر) نیز در استان‌های واقع در شمال غرب، غرب، جنوب غرب، سواحل غربی و مرکزی خزر و استان‌های واقع در دامنه‌های البرز مرکزی و دامنه‌های زاگرس مرکزی بارش باران، برف و وزش باد و در مناطق جنوبی رعد و برق پیش بینی می‌شود.

روز شنبه (۱۶ آذر) بارش در نیمه غربی کشور تشدید می‌شود و رگبار و رعد و برق در برخی نقاط هرمزگان و سواحل دریای عمان نیز پیش بینی می‌شود.

روز یکشنبه (۱۷ آذر) در اغلب مناطق کشور بارش باران پیش بینی شده است.
 
بر اساس پیش ببینی سازمان هواشناسی، دمای هوا در سواحل دریای خزر طی روز‌های پنج شنبه و جمعه (۱۴ و ۱۵ آذر) بین ۵ تا ۱۰ درجه کاهش خواهد یافت، همچنین از بعدازظهر امروز تا جمعه دریای خزر و طی روز‌های جمعه و شنبه شمال و مرکز خلیج فارس مواج خواهد بود.

 آسمان تهران نیز فردا (۱۴ آذر) نیمه ابری همراه با غبار صبحگاهی و در بعدازظهر وزش باد با حداقل دمای ۴ و حداکثر دمای ۱۲ درجه سانتیگراد و طی روز جمعه (۱۵ آذر) نیمه ابری تا ابری همراه با مه صبحگاهی و بارش باران با حداقل دمای ۵ و حداکثر دمای ۹ درجه سانتیگراد پیش بینی می‌شود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار