کد خبر: ۸۹۳۴۲
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۵
گابریل کالدرون پیش از دیدار پرسپولیس مقابل ذوب آهن در اصفهان در نشست خبری حاضر شد و گفت: یک بازی سخت در انتظار هر دو تیم است. پرسپولیس در ۹ سال اخیر نتوانسته در اصفهان، ذوب‌آهن را شکست دهد. این تیم در دو بازی آخر خود هم خوب عمل کرده است. با این حال به تیم و روحیه بازیکنانم اطمینان زیادی دارم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

کالدرون: ۹ سال است که ذوب‌آهن را در اصفهان نبرده‌ایمسرمربی پرسپولیس می‌گوید تیمش کار سختی مقابل ذوب‌آهن در پیش روی دارد.

به گزارش ایسنا، گابریل کالدرون پیش از دیدار پرسپولیس مقابل ذوب آهن در اصفهان در نشست خبری حاضر شد و گفت: یک بازی سخت در انتظار هر دو تیم است. پرسپولیس در ۹ سال اخیر نتوانسته در اصفهان، ذوب‌آهن را شکست دهد. این تیم در دو بازی آخر خود هم خوب عمل کرده است. با این حال به تیم و روحیه بازیکنانم اطمینان زیادی دارم.

وی ادامه داد: ذوب آهن تیم خوبی است و در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته است. آن‌ها در ابتدای فصل مشکلاتی داشتند اما در دو بازی اخیر عملکرد خوبی را نشان داده‌اند.

کالدرون درباره آمادگی تیمش با توجه به لغو دیدارش در هفته دوازدهم اظهار کرد: بعد از لغو بازی با نساجی، تمرینات خوبی داشتیم و آماده بازی با ذوب آهن شدیم.

سرمربی پرسپولیس درباره سفر بیرانوند به هنگ کنگ و احتمال استفاده نکردن از این بازیکن به علت خستگی گفت: خودتان فردا ترکیب را می‌بینید و به پاسخ این سوال پی می‌برید. انتخاب بیرانوند به عنوان نامزد برترین بازیکن سال آسیا و بهترین دروازه‌بان آسیا یک افتخار برای ما است.

کالدرون درباره شابئه انتخاب برانکو به عنوان سرمربی تیم ملی و برداشته شدن فشار از روی این مربی گفت: من به تمامی نظرات احترام می‌گذارم. وقتی چالش را پذیرفتم، وظایفم را می‌دانم و می‌دانم در کجا هستم. می‌دانم قهرمانی چهارم چقدر دشوار است. به توانمندی بازیکنانم اطمینان دارم. وقتی توانستند سه بار قهرمان شوند، پس می‌توانند برای چهارمین بار قهرمان شوند. درست است که نتایج دلخواه‌مان را کسب نکردیم اما موقعیت‌های زیادی داشتیم و با گلزنی، نتایج تیم بهتر خواهد شد.

ادامه دارد...

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار