کد خبر: ۸۹۳۴۵
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۶

در حالی که امروز فدراسیون فوتبال طی بیانیه ای در پاسخ به یک نماینده مجلس صراحتا از عدم پرداخت غرامت در ورت فسخ قرارداد ویبموتس خبر داده بود؛ اما حالا خبر رسیده که این مربی بلژیکی خسارت سنگینی بابت اخراج یا فسخ احتمالی طلب می کند.

به گزارش تابناک ورزشی، مارک ویلموتس سرمربی تیم‌ملی که هنوز قراردادش را فسخ نکرده، از فدراسیون فوتبال درخواست غرامت سنگینی کرده است. غرامتی که می‌تواند بخش قابل توجهی از بودجه فدراسیون را هدر بدهد.

فدراسیون فوتبال باید غرامت سنگینی بابت قرارداد مارک ویلموتس پرداخت کند هرچند روسای فدراسیون این موضوع را رد کرده اند. احسان قاضی زاده هاشمی عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی هم بر پرداخت اجباری غرامت به مرد بلژیکی در صورت قطع همکاری تاکید دارد. او فاش کرد فدراسیون فوتبال در جریان مذاکرات برای فسخ قرارداد با پیشنهاد ۲ تا ۳ میلیون یورویی ویلموتس مواجه شده است. این نماینده مجلس گفت: «اکنون مارک ویلموتس برای فسخ قرارداد خود ۲ تا ۳ میلیون دلار می‌خواهد و گفته فدراسیون فوتبال باید با وکلای او مذاکره کنند که یکی از وکلای او همسرش است. این جای سوال و ابهام دارد. او دو میلیون یورو دریافت داشته و حالا دو تا سه میلیون یورو هم غرامت می‌خواهد.»

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار