کد خبر: ۸۹۳۵۴
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۴
علي جباري مديرعامل صندوق در آستانه سيزدهم آذر، روز بيمه؛ به نقش بي بديل بيمه در اقتصاد اشاره کرد و اين روز ملي را به همکاران خود و کليه تلاشگران و فعالان صنعت بيمه تبريک گفت .

متن پيام به اين شرح است:
صنعت بيمه به عنوان يکي از شاخص هاي توسعه يافتگي از سويي به عنوان يکي از عمده ترين نهادهاي اقتصادي مطرح بوده و از ديگر سوي، فعاليت ديگر نهادها را پشتيباني مي کند و يکي از حوزه هاي تاثير گذار بر اقتصاد ملي هر کشوري است، صنعتي که نقش چشم گيري در بهبود و ثبات اقتصاد ملي ايفا مي کند.
صندوق تامين خسارتهاي بدني با تکيه بر دانش و تجربه حاصل از ارائه خدمت صادقانه به آحاد جامعه همواره تلاش نموده تا در راستاي تحقق مسئوليت هاي اجتماعي خود و توسعه کشور تأثيرگذار باشد.طي سالهاي اخير در طول شرکت هاي بيمه و به عنوان مکمل صنعت بيمه به رسالت قانوني خود عمل و در حوزه ارائه خدمات، مديريت منابع، ايجاد ارزش افزوده منابع صندوق، ايجاد سيستم هوشمند و پاسخگويي، دستاوردهاي بزرگي به دست آورديم و صندوق به سمت جايگاه واقعي آن که ميبايست پشتوانه صنعت بيمه و شرکت هاي بيمه باشد، نزديک شده است.
کارکنان دلسوز صندوق به عنوان خدمتگزار مردم با الهام از تخصص و تعهد و در چارچوب قوانين براي ارائه خدمات مطلوب تر، بي وقفه کوشش نموده و با تبديل تهديدات به فرصت ها و بهره گيري از نوآوري و خلاقيت در رشد و ارتقاء خدمات رساني تلاش مينمايند.
اينجانب روز بيمه را به تمامي همکاران اعم از ستاد و شعب در سراسر کشور که با ارزش نهادن به حقوق شهروندي باعث آرامش و امنيت خاطر مردم شريف اين مرز و بوم گرديده اند تبريک عرض نموده و توفيق روز افزون براي کليه تلاشگران در اين عرصه را از خداوند سبحان خواستارم. علي جباري مديرعامل صندوق تامين خسارت هاي بدني

نام:
ایمیل:
* نظر: