کد خبر: ۸۹۳۶۸
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۸
قرارداد سرمربی بلژیکی تیم ملی فوتبال ایران پس از هفت ماه فعالیت درحالی فسخ شد که این تیم با شکست برابر بحرین و عراق در آستانه یک ناکامی بزرگ قرار داشت.

قرارداد ویلموتس با تیم ملی فوتبال ایران فسخ شد

قرارداد سرمربی بلژیکی تیم ملی فوتبال ایران پس از هفت ماه فعالیت درحالی فسخ شد که این تیم با شکست برابر بحرین و عراق در آستانه یک ناکامی بزرگ قرار داشت.

مارک ویلموتس که خردادماه سالجاری به جای کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران شد، پس از آنکه نتوانست به همراه این تیم در مرحله مقدماتی جام جهانی نتایج قابل قبولی کسب کند، با تصمیم فدراسیون قرارداد خود را فسخ کرد.

مهدی تاج که از هنگ کنگ راهی ترکیه شده بود تا با ویلموتس مذاکرت نهایی را انجام دهد، پس از جلسات طولانی و فشرده با وی، بر سر فسخ قرارداد با این سرمربی بلژیکی به توافق رسید.

در پایان نشست هایی که ویلموتس و مهدی تاج داشتند، طرفین برای قطع همکاری به توافق رسیدند. با این حال هنوز مشخص نیست که فدراسیون فوتبال ایران بابت این فسخ قرارداد خسارتی به مرد بلژیکی پرداخت خواهد کرد یا خیر.

بر اساس برخی شنیده ها مارک ویلموتس سرمربی تیم‌ملی از فدراسیون فوتبال درخواست غرامت سنگینی کرده است. غرامتی که می‌تواند بخش قابل توجهی از بودجه فدراسیون را هدر بدهد.

این را احسان قاضی زاده هاشمی عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی اعلام کرد. او فاش کرد فدراسیون فوتبال در جریان مذاکرات برای فسخ قرارداد با پیشنهاد 2 تا 3 میلیون یورویی ویلموتس مواجه شده است. این نماینده مجلس گفت: «اکنون مارک ویلموتس برای فسخ قرارداد خود 2 تا 3 میلیون دلار می خواهد و گفته فدراسیون فوتبال باید با وکلای او مذاکره کنند که یکی از وکلای او همسرش است. این جای سوال و ابهام دارد. او دو میلیون یورو دریافت داشته و حالا دو تا سه میلیون یورو هم غرامت می خواهد.»

حال باید دید با پایان داستان ویلموتس با تیم ملی برانکو جانشین او می شود یا باید منتظر سورپرایز دوباره فدراسیون باشیم.

 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار