کد خبر: ۸۹۴۹۸
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۶
به نظر می رسد اکثر بازیکنان تیم ملی ایران از انتخاب برانکو به عنوان سرمربی تیم ملی راضی و خوشحال باشند

به نظر می رسد اکثر بازیکنان تیم ملی ایران از انتخاب برانکو به عنوان سرمربی تیم ملی راضی و خوشحال باشند

خوشحالی بعضی بازیکنان از احتمال سرمربی‌گری برانکو در تیم‌ملی

برانکو ایوانکوویچ در یک قدمی هدایت تیم‌ملی فوتبال کشورمان قرار دارد و با یک امضا جانشین مارک ویلموتس خواهد شد.

در اینکه این انتخاب از نگاه اهالی فوتبال خوب بوده یا نه، حرف و حدیث‌های زیادی به گوش می رسد. خیلی ها معتقدند برانکو آنقدر از کی روش انتقاد کرد تا بتواند فضایی برای جانشینی او پیدا کند و بعضی می گویند شناختی که برانکو از فوتبال ایران دارد می‌تواند به تیم ملی کمک کند و باعث صعود دوباره به جام جهانی شود. اما با این حال موضوعی که همه ارکان فدراسیون نیز بر آن صحه می گذارند، نزدیکی برانکو به نیمکت تیم ملی است.

در این مورد بازیکنان تیم ملی هم معتقدند برانکو کارش تمام شده و به زودی معارفه خواهد شد. جالب  اینکه آنها از حضور برانکو در کمپ تیم ملی استقبال کرده‌اند و می گویند اگر برانکو  بیاید، با توجه به آن که همیشه یک ترکیب ثابت را به بازی می گیرد، شانس بازیکنان کنونی تیم ملی برای ماندن در اردوها و ادامه دادن به کارشان در کمپ و همچنین افزایش بازی‌های ملی، بیشتر می‌شود.

برانکو سلیقه‌های متفاوتی دارد شاید بعضی او را مربی شجاعی قلمداد نکنند اما به هر حال تیم ملی فوتبال ایران آنقدر پر ستاره است که فقط یک مربی بی کیفیت مثل ویلموتس می توانست با آن نتیجه نگیرد!  حالا برانکو این شانس را دارد که مورد حمایت و استقبال بازیکنان تیم ملی هم قرار بگیرد هر چند تعدادی از آنها به خاطر مشکلات قدیمی امکان دارد از لیست های تیم ملی خط بخورند!



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir


نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار